Tesco opět podpoří kampaň Go Pink! k zvýšení povědomí o prevenci rakoviny prsu

-Do kampaně v boji proti rakovině prsu „Měsíc v růžové“ se i letos zapojí obchodní řetězec Tesco. Pomoci mohou i zákazníci např. koupí čerstvých hub a vybraných balených květin v hypermarketech Tesco po celé republice. 

Praha, 10. října 2017 – Každoročně onemocní v České republice kolem 7000 lidí rakovinou prsu. Přes 70 % z nich se úspěšně vyléčí. Je nezbytné podchytit tuto nemoc včas. Významnou roli hraje tedy prevence. Tesco si je toho dobře vědomo, a proto se už tradičně rozhodlo podpořit projekt Go pink!, který má za cíl zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu. „Chceme naše zákazníky i spolupracovníky upozornit na to, jak moc důležité je nepodceňovat prevenci. Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří vybrané produkty zakoupí v kamenných prodejnách, nebo na internetu,“ říká Martin Kuruc, provozní ředitel společnosti Tesco.

Již pátým rokem se můžete připojit k projektu Měsíc v růžové, který šíří povědomí o problematice rakoviny prsu a vyzdvihuje důležitost prevence a význam včasné diagnostiky. V Nákupním centru Eden ve Vršovicích a v dalších regionálních obchodních centrech Tesca v Plzni, Karlových Varech, Ostravě Třebovicích a Opavě budou probíhat doprovodné programy a za příspěvek pro pacientskou organizaci Mamma HELP.

Asi nejzajímavějším programem bude CHILLI festival, kde šéfkuchař Tomáš Braczek připraví na ochutnání několik kulinářských skvostů a navíc proběhne soutěž v pojídání chilli.  Samozřejmostí bude i stánek pacientské organizace Mamma HELP. Současně budou moci návštěvníci přispět i nákupem čerstvých hub a některých balených květin v hypermarketech Tesco po celé republice v rámci projektu Go Pink.

Do řady iniciativ se budou moci zájemci sami aktivně zapojit, a tím boj proti rakovině prsu podpořit osobně. V zahraničí se tradice října v růžové barvě, která symbolizuje boj proti rakovině prsu, udržuje již více než 30 let. Více informací o projektu a jednotlivých obchodních centrech hledejte na www.mesicvruzove.cz .

O společnosti Tesco Stores ČR

  • Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
    v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 19 čerpacích stanic a 7 obchodních center.
  • V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
  • Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
    Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
  • V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v  anketě MasterCard Obchodník roku.
  • Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
  • Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
  •  V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
  • V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
  • V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.

 

Reklamy