Chicago 11. 10. 2017 – Společnost SteelSeries, přední světový výrobce herních periferií, uvádí na trh nové barevné varianty headsetu Arctis 3. Sluchátka jsou nově k dispozici v červené, modré a šedé barvě. Deset procent z prodejů uskutečněných přes web pak poputuje neziskové organizaci Ditch the Label, zaměřující se na prevenci proti šikaně, s cílem vybrat 10 000 dolarů a propojit hráče a obecně mladou generaci s charitativní činností.
„Při vývoji headsetů Arctis jsme se velmi vyptávali a dbali na zpětnou vazbu, a díky tomu jsme mohli segment herních audio zařízení posunout o kus dál. Sluchátka Arctis se stali nejžádanějšími herními sluchátky na trhu pro svůj moderní design a nadstandardní funkce,“ říká Ehtisham Rabbani, SteelSeries CEO, a dodává: „V nových trendy barvách Arctis oslavuje osobnosti a hráče, kteří pomáhají toto odvětví posouvat dál.“
SteelSeries Arctis 3 je vybaven reproduktory s velmi nízkou zvukovou distorzí. V kombinaci se 7.1 prostorovým zvukem přináší velice kvalitní přednes při hraní na PC, konzolích i z mobilních zařízení. Headset nabízí bidirekcionální ClearCast mikrofon s možností jeho zatažení do těla náušníku. Díky své charakteristice akusticky eliminuje hluk z okolí a poskytuje čistý přenos.
Headset využívá flexibilní, vyměnitelnou čelenku a náušníky ze speciální AirWave tkaniny pro rovnoměrné rozložení tlaku a maximální pohodlí. Ovládání hlasitosti je umístěno na levé mušli spolu s tlačítkem pro zapnutí/vypnutí mikrofonu. Sluchátka se připojují pomocí 3,5mm jack konektoru do kompatibilních zařízení, kterými jsou PC, Mac, PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, VR platformy a mobilní zařízení.
SteelSeries Arctis 3 ve třech barevných provedeních jsou k dispozici prostřednictvím webu www.SteelSeries.com/actiscolors za 99,99 euro s DPH.
O SteelSeries
SteelSeries je renomovanou značkou na trhu s herními periferiemi. Její snahou je v co největší míře vycházet vstříc potřebám hráčů a vyvíjet tak stále nové, vysoce kvalitní a inovativní produkty. SteelSeries také podporuje růst kompetitivního hraní a elektronického sportu prostřednictvím sponzoringu profesionálních týmů a herní komunity. Vášeň pro to být nejlepší dělá ze společnosti SteelSeries jednu z nejvíce respektovaných a uznávaných značek na světě, která se zásadně zasazuje o růst a vývoj herního průmyslu. SteelSeries najdete na sociálních sítích facebook.com/steelseries, Twitter @SteelSeries nebo na webu SteelSeries.com.