MAKRO se zúčastnilo veletrhu FOR GASTRO & HOTEL

Veletrhu gastronomických profesionálů FOR GASTRO & HOTEL 2017 probíhajícího od 5.10.do 8. 10. 2017 v areálu PVA Expo se poprvé ve své dvacetileté historii zúčastnila i společnost MAKRO ČR. Zařadila se mezi vystavovatele se stánkem plným inspirace i vlastních produktů a značek. Ve spolupráci s Romanem Vaňkem nebo Filipem Sajlerem se zapojila do kulinářských workshopů.

MAKRO si na veletrh nachystalo speciální program s řadou ochutnávek a zajímavostí. V rámci konceptu MAKRO Inspirace, v jehož duchu aktuálně otevřelo inovovanou prodejnu na pražských Stodůlkách, se MAKRO prezentovalo inspiračním stánkem plným čerstvých potravin, ale i organizací edukačních workshopů v doprovodném programu.

V rámci MAKRO stánku mohli návštěvníci ochutnat prémiová vína privátní značky Sommelier Select, kávové speciality Rioba, ale i čerstvé ústřice a dobroty z dílny kuchařů MAKRO Akademie. Ke shlédnutí byl i detailní model nového Distribučního centra, které v rámci své rozsáhlé servisní nabídky společnost otevře v roce 2018.

Do programu veletrhu se MAKRO zapsalo také organizací workshopů a prezentací. Roman Vaněk se v svém bloku rozpovídal na téma Chytré koncepty, jinde Filip Sajler představil své oblíbené recepty nejen na pokrmy, ale i na podnikání. Petr Stádník, šéfkuchař MAKRO Akademie, učil zájemce například jak v kuchyni pracovat s tekutým dusíkem.

„Účast na letošním veletrhu For Gastro pro nás bylo výzvou. MAKRO je partnerem profesionálů v gastronomii a na tomto veletrhu se vždy setkává absolutní špička z oboru. I proto jsme moc rádi, že jsme tu mohli být,“ komentuje účast Petr Stádník.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.  

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr