DMS eDoCat s plnou podporou datových schránek a registru smluv

Praha, 26. října 2017 – Nejnovější aktualizace systému pro centrální správu elektronických dokumentů eDoCat, který vyvíjí společnost Onlio, přináší vylepšenou podporu datových schránek a registru smluv. Díky přímému napojení na datové schránky jsou všechny výhody systému eDoCat k dispozici i v rámci komunikace prostřednictvím tohoto elektronického úložiště, a to včetně řízení oběhu zpráv pomocí workflow.  Obdobně mohou uživatelé těžit z výhod systému eDoCat i v případě Registru smluv.

Výkonný a robustní systém pro podporu centrální správy dokumentů s řízením jejich oběhu pomocí workflow eDoCat postavila společnost Onlio na platformě Alfresco Community Edition a v první verzi jej představila v roce 2011. V reakci na požadavky firemních zákazníků využívajících datové schránky a Registr smluv přichází Onlio s těsnější integrací na oba tyto systémy, která umožní využívat všech výhod řešení eDoCat právě i při komunikaci prostřednictvím datových schránek a při práci s centrální evidencí smluv.

Díky přímému napojení na systém datových schránek lze pomocí workflow nastavit komunikaci tak, že příjem zprav probíhá automaticky přímo z datové schránky – s plnou podporou zpracování zprávy jako dokumentu na úrovni systému eDoCat. Automatizovaný oběh zpráv navazující na jejich příjem ocení všechny právnické a fyzické osoby, které mají povinnost používat Informační systém datových schránek, zejména pak organizace komunikující jménem svých klientů. Například tedy účetní společnosti, které na základě plné moci jednají za klienta s finančním úřadem, nebo advokátní kanceláře.

Obdobná integrace je k dispozici i pro centrální Registr smluv, a to včetně automatizovaného odesílání anonymizované podoby smlouvy přímo ze systému eDoCat. Odpadá tak nutnost využívat webové rozhraní registru a nahrání smlouvy díky tomu probíhá z prostředí, na které jsou uživatelé eDoCat zvyklí.

Velmi dobře si uvědomujeme, že práce s dokumenty může být opravdu náročná. Zejména pak tehdy, pokud je nutné vedle standardně používané aplikace nárazově využívat i další aplikace třetích stran. A přesně to je případ systémů datových schránek a Registru smluv, kdy například u datových schránek umožňuje eDoCat odesílat zprávy včetně všech příloh,“ uvádí Pavel Nykl, obchodní ředitel společnosti Onlio. „Naším cílem je nabídnou zákazníkům funkce, díky kterým nemusí opouštět prostředí systému eDoCat a budou mít k dispozici všechny výhody řízeného oběhu dokumentů i v případě komunikace pomocí datových schránek a při práci s centrálně evidovanými smlouvami. Tedy funkce, které jim umožní využívat oba systémy mnohem efektivněji.“

O kvalitách DMS systému eDoCat vhodného zejména pro malé a středně velké podniky a pro úřady i státní správu svědčí také celá řada získaných ocenění. Mezi zákazníky využívající eDoCat patří například Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, Alzheimer Centrum nebo Diakonie ČCE.

Podobné informace o DMS systému eDoCat najdete na www.edocat.cz.

 

O společnosti Onlio, a.s.

Onlio je předním leaderem na trhu softwarových řešení typu DMS pod vlastní značkou eDoCat. Řešení eDoCat DMS získalo řadu ocenění a mnoho spokojených klientů, ať v provozu na serverech klienta, nebo jako cloudová služba. Společnost je též dlouhodobým hráčem na trhu komplexních dodávek vysoce profesionálních webových prezentací, sofistikovaných portálů a jejich integrací. Třetí oblastí našeho zájmu je Atlassian, kde jsme jediný platinový partner v České republice. Atlassian vám pomůže s precizním řízením firmy a detailními informacemi pro vedení o stavu interních i externích úkolů. Je volbou helpdeskově orientovaných firem, přes projektové řízení nebo procesně orientovaných společností.

V neposlední řadě je společnost Onlio připravena vyhovět požadavkům klientů na integraci i stávajících řešení a v každodenním provozu je schopna poskytnout excelentní podporu a rozvoj softwaru. Více na www.onlio.com.