Rozsáhlá dohoda přinese největšímu světovému výrobci pneumatik a gumárenských produktů možnost být vidět na všech platformách Eurosportu – televizních, digitálních a sociálních – a to na všech hlavních evropských trzích
Společnost Bridgestone bude moct na Eurosportu zaujmout diváky svou kampaní zaměřenou na Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu, která bude nést název „Jdi za svým snem“
Praha, 27. října 2017 – Společnosti Eurosport a Bridgestone oznámily významné partnerství pro nadcházející zimní olympijské hry, které představí společnost Bridgestone coby partnera olympijských her a také v celé Evropě představí její kampaň „Jdi za svým snem“.
Společnost Bridgestone jako partner Eurosportu pro Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu získá významnou pozici na všech platformách a obrazovkách Eurosportu – od televize, přes video na vyžádání, až po sociální média a digitální služby. Společnost Bridgestone tak uvidí miliony fanoušků olympiády na 50 evropských trzích.
Na předchozích olympijských hrách musely jednotlivé značky podepsat individuální dohody s více vysílacími partnery, aby mohly oslovit fanoušky olympijských her na trzích po celé Evropě. V období před olympiádou a během ní poskytne Eurosport společnosti Bridgestone lákavou a jedinečnou příležitost propagovat svou značku po celé Evropě.
„Eurosport vnáší inovaci do toho, jakým způsobem jsou k divákům přenášeny olympijské hry. Každý okamžik z této velkolepé celosvětové sportovní události budou dostupný na Eurosportu, přehrávači Eurosport Player a webových stránkách Eurosport.com, které přenesou fanoušky ještě blíže do centra dění,“ uvedl Jonathan Davies, výkonný ředitel pro reklamní partnerství společností Discovery Networks International a Eurosport. „Jsme hrdí na inovativní způsob, kterým jsme spolupracovali se společností Bridgestone, abychom plně integrovali její značku do jedné z největších světových sportovních událostí v roce 2018, abychom zaujali své fanoušky a prohloubili spojení společnosti Bridgestone a olympijských her.“
„Jako oficiální celosvětový partner olympijských her jsme opravdu nadšení z nadcházejících zimních olympijských her, které oslavují sportovního ducha, lidské úsilí a jeho úspěchy,“ řekl Thierry Jupsin, ředitel marketingu značek ve společnosti Bridgestone. „Sponzorské partnerství s Eurosportem je pro naši značku velmi přínosné.“
Kampaň společnosti Bridgestone s názvem „Jdi za svým snem“ oslavuje svůj tým ambasadorů a jeho obrovskou snahu splnit si své sportovní sny a dosáhnout olympijského úspěchu. Kampaň bude zahájena tento měsíc a bude zahrnovat reklamní televizní spoty zaměřené na Eurosport a Bridgestone, které se budou objevovat na Eurosportu a přehrávači Eurosport Player v době kolem vysílání programu „The Hall of Fame“, propagačních spotů na Pchjongčchang 2018 a v době živého přenosu her. Společnost Bridgestone sponzoruje sekci „Domov olympijských her“ a zprávy a výsledky z Pchjongčchangu na webových stránkách a mobilních aplikacích Eurosportu. Na sociálních médiích bude Bridgestone sponzorovat každodenní příspěvky s výsledky od Eurosportu. V rámci integrované kampaně pro zimní sporty sponzoruje společnost Bridgestone také přenosy Světového poháru v alpském lyžování a Mistrovství světa ve skákání na lyžích na Eurosportu. Ve Francii, kde je pro roky 2022 (Peking) a 2024 (Paříž) Eurosport domovem olympijských her, poběží televizní reklamní kampaň, která zdůrazní propojení společnosti Bridgestone s olympijskými hrami.
O Eurosportu
Eurosport je nejvýznamnějším místem pro sportovní fanoušky v Evropě. Podněcuje nadšení fanoušků a přináší jim největší sportovní události na světě. Coby nový domov olympijských her v Evropě přinese Eurosport maximální požitek z her více lidem a na více obrazovek než kdykoli předtím – přenese totiž fanoušky blíže k jejich sportovním hrdinům prostřednictvím celoročně vysílaných pořadů. Stanice Eurosportu – Eurosport 1, Eurosport 2 a Eurosportnews – jsou uznávaným domovem pro cyklistiku, tenisový Grand Slam a zimní sporty, a celkem je sleduje 236 milionů předplatitelů z 94 zemí Evropy, Asie a Tichomoří, Afriky a Středního východu. Eurosport.com je přední evropská webová stránka zaměřená na sportovní zprávy a průměrně ji každý měsíc navštíví 14,5 milionů unikátních uživatelů. Kromě toho je divákům k dispozici digitální přehrávač Eurosport Player, na němž si mohou prohlížet požadovaný obsah kdykoli a přes jakékoli zařízení v 52 zemích. Divize Eurosport Events se specializuje na správu a propagaci mezinárodních sportovních událostí.
Více informací naleznete na stránkách www.corporate.eurosport.com.
O Discovery Communications
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) uspokojuje touhu po poznání a baví diváky po celém světě svými prvotřídními populárně naučnými, lifestylovými, sportovními a dětskými programy. Do portfolia stanic Discovery patří například programy Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, a také OWN: Oprah Winfrey Network ve Spojených státech amerických, Discovery Kids v Latinské Americe a v Evropě Eurosport – přední stanice přinášející divákům významné místní sportovní události a olympijské hry. Programy Discovery sledují celkem až 3 miliardy diváků z více než 220 zemí, kteří každoročně dohromady zhlédnou 54 miliard hodin programového obsahu Discovery. Programová nabídka Discovery přesahuje tradiční televizní vysílání. Zahrnuje totiž například produkty spadající pod službu TV Everywhere, včetně Discovery GO nebo Discovery Kids Play; dále nadstandardní streamingové služby jako Eurosport Player; digitální vysílání a videa pro sociální sítě (sociální video) společnosti Group Nine Media; a virtuální realitu prostřednictvím Discovery VR.
Více informací naleznete na stránkách www.discoverycommunications.com.
O společnosti Bridgestone Europe
Společnost Bridgestone Europe sídlí v Belgii, je dceřinou společností Bridgestone Corporation se sídlem v Tokiu a je to největší společnost vyrábějící pneumatiky a gumárenské produkty. Společnost Bridgestone Europe působí ve více než 60 zemích a má přes 18 200 zaměstnanců. V celém regionu vlastní 14 závodů vyrábějících pneumatiky a s nimi související produkty, dále hlavní výzkumné a vývojové centrum a zkušební areál. Vysoce kvalitní pneumatiky společnosti Bridgestone Europe se prodávají v Evropě, na Středním východě, v Africe a na celém světě.