Agentura Performics zastřeší kompletní výkonnostní marketing pro Generali Německo

Generali Německo, jeden z největších pojišťovacích domů v Evropě, si pro výkonnostní marketing vybral agenturu Performics. Spolupráce započala již v srpnu tohoto roku, kdy agentura vyhrála mezinárodní tendr v oblasti SEO marketingu, od září pro německý Generali zastřešuje kompletní performance marketing.

Výkonnostní agentura Performics vyhrála v tendru mezi 4 agenturami a zabezpečí pro pojišťovnu reklamy od vyhledávání přes bannerovou reklamu, YouTube reklamu, placenou reklamu na sociálních sítích až po komplexní programatickou reklamu. Mezi nejvýznamnější klienty Performics patří Raiffeisenbank, O2, Decodoma, Tatra Banka, Nay či Martinus – a v současnosti už i Generali Německo.

„V tendru jsme byli jedinou agenturou, která nemá sídlo v západní Evropě. Nebylo jednoduché vyhrát, ale o to větší radost z nového klienta máme. Generali je totiž jedním z největších zadavatelů reklamy v Německu. Dle oficiálního stanoviska klienta jsme byli vybráni nejen na základě ceny, ale hlavně díky přínosu zvolené strategie a návrhu řešení. Generali zaujala komplexnost našeho návrhu, bohaté zkušenosti s programatickou reklamou, ale i důraz na měření a vyhodnocování kampaní,“ říká Ladislav Suško, managing director Performics pro Slovensko a Českou republiku.

Digitální tým Performics už pracuje na prvních kampaních pro nového klienta. „Náš tým se skládá ze senior specialistů, kteří za sebou mají nejednu úspěšnou strategii či kampaň. Při tvorbě kampaní stavíme na dlouholetých znalostech z oblasti on-line marketingu a na znalosti potřeb velkých finančních a pojišťovacích značek,“ uvedla Andrea Svatíková, head of digital agentury Performics.

Performics

Performics je celosvětová výkonnostní agentura a největší globální partner společnosti Google. Agentura Performics vznikla z původní B2B Group, která patří mezi průkopníky on-line marketingu v České republice a na Slovensku. Změna názvu z B2B Group na Performics se uskutečnila v září 2017. Agentura zastřešuje on-line marketingový servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display a video reklamě (programmatic) – tzv. brandformance, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch, které poskytují klientům jedinečné informace a data a pomáhají jim, aby jejich kampaně byly ještě efektivnější.

www.performics.com