Na Vánoce hledí Canon do budoucnosti

PRAHA, 1. listopadu 2017 – Canon ve své komunikaci do konce roku volí místo vánoční tématiky nové zítřky. Kampaň s názvem Nový rok. Nové příběhy_ navazuje na předcházející aktivity firmy, tedy na příběhy, zachycené a vytištěné produkty Canon. Vybrané produkty s dárkem a cashbackem představí Canon prostřednictvím kampaně v on-line prostředí.

Videa a bannery budou zákazníky lákat na stránku, která jim pomůže s výběrem pravého produktu podle jejich potřeb. K výrobkům, které si vybere, může zákazník získat slevu formou cashbacku, hodnotné dárky v podobě stativu a k tiskárnám si může vybrat například fotopapíry či fotoalbum.

„Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější,“ říká Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu.“

Kampaň probíhá od 1. listopadu do konce ledna 2018.  

– KONEC –

  O společnosti Canon Europe

Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu a jedné z nejznámějších a nejoblíbenějších značek na světě. Canon Europe působí ve 120 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti Canon se Canon Europe podílí přibližně jednou třetinou.

Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 a lídrem ve zpracování obrazu je po celých 80 let. Jejím cílem je podněcovat k neustálému překonávání možností využití obrazu a prostřednictvím technologických inovací v široké škále oblastí – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnická zařízení – obohacuje Canon životy běžných lidí i firem.

Pozitivní vliv společnosti Canon na oblast technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu neustále roste. Svědčí o tom i sociální a environmentální přínosy, za kterými stojí jak zaměstnanci, tak i produkty značky Canon, a představují důkaz úspěšnosti podnikové filosofie Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.