Playtvak.cz přináší nový seriál Taxikář

„Je tohle taxík? Je tohle taxík! Tak seš taxikář! * Ukaž mi libovolnýho blázna – a mám ho v autě! * Tamagoči – 3 stovky! Svatba s Alenou – 20 tisíc! Děti – půl mega! Ale nakládačka od bráchy – k nezaplacení!“

Dalším novým seriálem, který v podzimní sezoně uvádí on-line televize Playtvak.cz mediální skupiny MAFRA, je seriál Taxikář. První díl z celkových osmi epizod bude mít premiéru 1. listopadu. V hlavní roli se představí Václav Kopta.

Hrdina seriálu taxikář Karel v podání Václava Kopty, se vrací do současnosti z úspěšného seriálu Single Lady a diváci jej znají jako otce hlavní hrdinky Sabiny (Jana Plodková).

„Seriál Taxikář je druhým z našich seriálových počinů podzimní sezony na Playtvaku. V hlavní roli jsme vsadili na Václava Koptu, o jehož hereckých kvalitách jsme přesvědčeni a kterého si navíc diváci oblíbili v seriálu Single Lady,“ řekl Vladimír Mužík, ředitel MAFRA TV, pod níž spadá internetová televize Playtvak.cz.

Dějová linka příběhu se odehrává ještě před seriálem Single Lady. Otec Sabiny Karel se po 36 letech vrací z emigrace do České republiky. Nedobrovolně, shodou náhod, se stává taxikářem a během jedné noci proniká do života více či méně bizarních lidí, se kterými prožívá jejich strasti.

Na sedadlech pražského taxíku se svezli například Lukáš Pavlásek, Robert Mikluš, Sandra Pogodová a další. Mezi pasažéry patří i jistá Marie (Anna Šišková), Karlova láska z dětství, se kterou se za dramatických okolností rozešel. To mu během čtyřiadvaceti hodin obrátí celý život vzhůru nohama.

Herec Václav Kopta ke svému účinkování v seriálu uvedl: „Tam se skutečně nabízí, že během jedné noci může řidič taxislužby zažít celou řadu velmi bizarních setkání, což se mi právě v mé roli moc líbí.”

Scénář k seriálu napsal Bohuslav Vaněk a režie se ujala Jitka Rudolfová, stejně jako v případě seriálu Single Lady. Produkce probíhala pod záštitou Lucky Man Films Davida Ondříčka, podobně jako u dalšího nového seriálu Single Man, který měl na on-line televizi Playtvak.cz premiéru koncem října.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, onlinem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.