Grow Czech a Oracle společně učí firmy, jak pracovat se zákaznickými daty

Nový objev na českém trhu marketingových služeb, společnost Grow Czech, bude společně s mezinárodním softwarovým velikánem Oracle usnadňovat firmám práci se zákaznickými daty. Ta nejnovější řešení v oblasti marketingového cloudu nyní představují po celé střední a východní Evropě.

Praha, 6. listopad 2017

Čerstvý vítr v nabídce online marketingových řešení, i tak by se dala charakterizovat společnost Grow Czech. Ta je novým exkluzivním partnerem vývojářského průkopníka Oracle a přichází na český trh s jasnou vizí – naučit firmy, jak snadno zvýšit zisky a do hloubky poznat své zákazníky pomocí cloudových služeb, jako je automatizovaný marketing. Toto řešení umožňuje sledovat a vyhodnocovat chování lidí na internetu a na základě získaných dat individuálně komunikovat s potencionálními i stávajícími klienty.

„Česká republika, stejně jako další státy ve střední a východní Evropě, jsou téměř nezoraným polem marketingové automatizace. Počet společností, které ji využívají, počítáme v jednotkách procent. Přitom ve Spojených státech zapojuje do marketingového mixu taková řešení téměř polovina firem. Proto je tu obrovský potenciál na všech stranách – firmy se mohou naučit využívat nástroje marketingového cloudu a efektivně pracovat se zákaznickými daty, zatímco systémy jako Oracle, které se jinde na světě těší obrovské oblibě a důvěře zákazníků, mohou najít mezi místními firmami nové partnery a klienty,“ vysvětlil ředitel společnosti Grow Czech Pavel Marek.

Mostem mezi těmito skupinami je právě Grow Czech, který poskytuje kompletní služby pro sadu nástrojů Oracle Marketing Cloud, především Oracle Eloqua. „Oracle patří k celosvětové špičce mezi systémy marketingového cloudu, ale mnoho firem se právě jeho sofistikovanosti obává. My jsme tu od toho, abychom zákazníkovi vysvětlili, co mu řešení přinese, zařídili za něj technickou implementaci, vše propojili s jeho stávajícími systémy, lokalizovali a následně i pracovali na neustálém vývoji a vyhodnocovali výsledky,“ ujistil Marek. Grow Czech své zkušenosti čerpá z celoevropské sítě Grow se zastoupením v Polsku, Belgii a Finsku.

Kromě nabídky služeb marketingového cloudu pořádá Grow Czech ve spolupráci s Oracle také odborné konference a workshopy, na kterých tuzemským firmám ukazují, jak získávat nová zákaznická data a co vše lze z informací o jejich klientech vytěžit. Nejbližší akce s názvem Sales&Marketing Powerlunch se uskuteční již 7. listopadu v brněnském hotelu Voroněž. Řeč bude například o velice aktuální problematice přechodu na GDPR (nová legislativa EU, která vstoupí v platnost v květnu 2018 a výrazně zvýší ochranu osobních dat občanů), vytvoření zákaznického master profilu či propojení marketingu a obchodu. Na workshop je stále možné se hlásit prostřednictvím online formuláře: http://marketingcloud32.eloquademos.com/GDPR.

Grow Czech

Společnost Grow Czech vznikla v roce 2017 jako součást agenturní sítě Grow, která působí v celé Evropě pod hlavičkou Geow CEE a Grow Poland. Grow Czech poskytuje kompletní služby pro sadu nástrojů Oracle Marketing Cloud (Eloqua) ve střední a východní Evropě. Pro více informací navštivte webové stránky http://growczech.cz/CS/.