Cisco transformuje svůj partnerský program. Zaměří se na 3 klíčové oblasti

Praha 15. listopadu 2017 – Společnost Cisco na veletrhu Cisco Partner Summit 2017 oznámila transformaci svého partnerského programu. Nové aktualizace partnerského programu Cisco se budou zaměřovat na tři hlavní oblasti: budování nových a uznaných zaměření, incentiva pro obnovu a softwarový prodejní model životního cyklu a opakujících se tržeb. Změny v programech jsou navrženy tak, aby pomohly společnosti Cisco a jejím partnerům nabídnout efektivnější přechod k softwarově definovanému modelu a umožnit jim tak opakovaně generovat příjmy z něj plynoucí. Odměňovat bude také partnery, kteří u svých zákazníků aktivují pokročilé vlastnosti v softwarových produktech Cisco.

Cílem transformace programu společnosti Cisco je pomoci partnerům najít nové obchodní příležitosti, naučit se novým dovednostem v oblasti softwaru a služeb, a tím je podpořit v jejich snaze o odlišení se na trhu. Proto se novinky v partnerských programech zaměří na:

Budování nových a uznaných zaměření: Cisco výrazně zjednodušuje své portfolio specializací. Zároveň mění význam tzv. mistrovských specializací (Master Specialization), které budou lépe reflektovat zaměření partnerů na trhu. Kromě výrazného zjednodušení celého specializačního portfolia (ze 13 kategorií na 5) nabízí Cisco také novou kategorii „Master Networking Specialization“. Partneři si budou moci určit své zaměření na určité odvětví – například na výrobu, zdravotnictví či maloobchod.

Incentivu pro obnovu: Podle analytické společnosti IDC se v příštích dvou letech 45 % organizací po celém světě chystá rychle přijmout automatizovanější síť, která se lépe přizpůsobí požadavkům digitálních podniků. Společnost Cisco proto představila tzv. Migrační pobídkový program (Migration Incentive Program), který umožňuje partnerům nabídnout zákazníkům se staršími nebo konkurenčními produkty efektivní migraci na nové technologie Cisco. Migrační pobídkový program poskytuje partnerům přírůstkovou slevu na veškeré možnosti migrace hardwaru, softwaru a služeb. Kromě toho společnost Cisco zjednodušuje také celý registrační proces.

Softwarový prodejní model životního cyklu a opakujících se tržeb: Tento prodejní model podporuje transformaci společnosti Cisco jako softwarové společnosti. Otevírá partnerům nové možnosti, jak nabízet služby s vyšší přidanou hodnotou a přejít na model generující dlouhodobě stabilní příjmy. V rámci této oblasti zvýšila společnost Cisco investice do programu Lifecycle Advisor Program. Ten je unikátní v tom, že partnerům nabízí systém budování a odměn za praktická nasazení řešení pro celý životní cyklus. Společnost Cisco v roce 2018 navýší počet partnerů v tomto programu a rozšíří nabídku dostupných produktů v rámci svého portfolia.

Dvě nové incentivy v rámci programu Value Incentive Program (VIP) pak umožňují partnerům zjednodušit a spustit jejich softwarové nabídky v oblasti sítí a současně i rozšířit jejich služby. První incentiva v tomto programu je tzv. VIP Activation, která zvyšuje slevu na nástroj Cisco ONE, licenci Cisco DNA Advantage, služby Cisco Identity Services a Cisco Stealthwatch. Společnost Cisco dále navazuje na odkaz programu VIP SaaS, která dříve fungovala pro oblasti týmové spolupráce a bezpečnosti. Cílem je zrychlit přechod partnerů k modelu opakujících se tržeb prostřednictvím nové verze incentivy VIP Annuity, která je nově rozšířena na oblasti podnikových sítí a datových center. Incentiva VIP Annuity je založena na modelu, který odráží prodejní výkon a nabízí partnerům možnost opakovaných tržeb i slev na produkty Cisco.

O Cisco Systems

Cisco, (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.