Huawei slavnostně zahájil prodej vlajkové lodi – Mate 10 Pro v České republice.

Mnoho českých i mezinárodních celebrit spojilo síly v marketingové kampani pro
novu řadu Huawei Mate #takvýjimečný

Praha, 30. listopadu 2017 – Po úspěšném předprodeji je již nový flagship model z dílny Huawei – Mate 10 Pro – dostupný v síti českých operátorů i na volném trhu. Za účasti partnerů značky, fanoušků a známých jmen z České republiky byl oficiálně představen minulý čtvrtek v hotelu Hilton.

Se začátkem prodeje taktéž odstartovala marketingová kampaň, jejíž součástí je i televizní reklama, v níž září mezinárodní celebrity ze zemí střední, východní a severní Evropy. Osobnosti, které reklama představuje, působí v různých oblastech, ať už je to sport, umění, hudba, přičemž to, co je všechny spojuje je chytrý telefon. Právě ten je součástí jejich každodenního života a pomáhá při plnění jejich každodenních úloh a dosahování cílů. Lokálnímu znění této reklamy propůjčil své charizma herec Michal Dlouhý. Televizní spot můžete zhlédnout na následujícím linku https://www.youtube.com/watch?v=-f6hJkOCKvI

V novém televizním spotu od Huawei září například fotbalista světové třídy Robert Lewandowski, několikanásobná olympijská vítězka v plavání Katinka Hosszúová a další. Huawei Mate 10 Pro je již v prodeji v České republice za cenu 20 990 Kč. Zákazníci mohou na trhu najít i jeho odlehčenou verzi, Mate 10 lite s full-view displejem a čtyřmi kamerami, za cenu 9999 CZK.

V České republice kampaň podpořili i další známé osobnosti, ať už ambasador značky Jaromír Jágr, Olga Roučková – první česká jezdkyně Rallye Dakar, zpěvák a herec Adam Mišík nebo akrobatický pilot Martin Šonka.

„Je to vůbec poprvé, co se do kampaně společnosti Huawei zapojilo tolik významných osobností. Nesmírně mě to těší a jsem hrdý na to, že tito lidé sdílejí naše ideály a vložili důvěru v naši značku. Věříme, že ztělesňují ty samé priority, jakých se drží i společnost Huawei, a že nám pomohou rozšířit náš inspirující příběh mezi ještě více lidí,“ říká Anson Zhang, General Manager Consumer BG
pro ČR a SR.

Tvůrčí záměr videa je založen na příbězích mezinárodních profesionálů: lidí, kteří jsou výjimeční v tom, co dělají. Autoři myšlenky reklamy se ptají: Co tyto lidi dělá tak výjimečnými? Pro svůj úspěch mnoho obětují, tvrdě na sobě pracují, je jim vlastní neutuchající touha po sebezdokonalování, po neustálém vývoji, mají ohromnou chuť nabývat nových znalostí a uskutečňovat nové věci – a právě to mají společné se značkou Huawei.

„Chceme, aby naše kampaň #takvýjimečný dodala každému odvahu hledat svou vnitřní sílu, která nás pohání v touze dokázat něco víc. Společnost Huawei tak činí každý den během práce na nových a nových inovacích. Posouváme svoje hranice stále dál a neohroženě se rozvíjíme,“ dodává Anson Zhang.

Za vznikem televizního spotu #takvýjimečný, který měl v České republice premiéru 20. listopadu 2017 stojí agentura DDB & Tribal.

Více informací o produktech naleznete zde:

http://consumer.huawei.com/cz/phones/mate10series/

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou k dispozici ve více jak 170 krajinách a používá je třetina světové populace, v roce 2016 se společnost umístila na třetím místě v dodávkách mobilních telefonů. Ve Spojených státech, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno 15 výzkumných
a vývojových center. Huawei Consumer BG je jednou ze třech business divizí společnosti a soustředí se na smartphony, PC a tablety, přenosná zařízení a cloudové služby. Globální sít Huawei je postavená na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a cílem společnosti je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.

Více informací o produktech Huawei naleznete na http://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK