Lidl vstupuje do obchodních center

Společnost Lidl vstupuje se svými prodejnami nově i do obchodně-administrativních budov v centrech měst. Rozšiřuje tak portfolio svých prodejen, které lze přizpůsobit na míru developerským projektům. Prvním z nich je LETNÁ OBCHODNÍ CENTRUM v Praze 7, jejímž investorem je společnost Lordship.

Společnost Lidl rozšiřuje možnosti pro své prodejny. Ty se do budoucna nebudou omezovat pouze na typické samostatně stojící budovy, ale budou se moci přizpůsobovat požadavkům developerských projektů obchodních nebo administrativních komplexů stavěných v centrech velkých měst.

„Pro naše prodejny nebývá vždy jednoduché nalézt vhodné prostory v centrech měst. Důvodem bývá především plocha pozemku, kterou naše charakteristické budovy potřebují. Nový koncept naše možnosti zásadním způsobem rozšiřuje. Díky němu můžeme být partnerem pro developerské projekty využívající ploch v zastavěných částech měst, jež vyžadují prodejny uzpůsobené na míru. Letná obchodní centrum je toho důkazem,“ řekl k rozšíření portfolia generální ředitel Lidl Česká republika, Pavel Stratil.

Poklepáním na základní kámen projektu LETNÁ OBCHODNÍ CENTRUM mezi ulicemi Veletržní a Strojnická uprostřed rezidenční čtvrti Prahy 7 byla dnes slavnostně zahájena jeho výstavba. Hlavním nájemcem nového obchodně-administrativního komplexu, který staví společnost Lordship, je právě Lidl, který zde bude provozovat svou prodejnu na ploše téměř 2 000 m2.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Z původních 14 prodejen rozšířila svou obchodní síť na současných 235. Strategické rozmístění prodejen a jednoduchost prodeje tvoří základy úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou charakteristické vysokou funkčností, účelovostí a příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě u společnosti Lidl vždy stojí spokojený zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, tj. vlastních produktech. Veškerý sortiment zboží podléhá neustálé, přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží garantují čerstvost všech potravin.

Společnost Lidl pro své zákazníky tradičně připravuje speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem