METRO Group připravilo vánoční překvapení pro podnikatele v rámci předvánoční kampaně Čas na rozbalení úspěšné sezóny

Vánoční sezóna je klíčová pro podnikání většiny zákazníků METRO. Proto se společnost rozhodla je podpořit i v tomto období. V rámci předvánoční kampaně se 17. listopadu rozzářila v ulicích rumunské metropole Bukurešti velká vánoční světelná instalace od společnosti METRO. Ta měla za cíl přinést vánoční atmosféru do ulic města a podpořit drobné podnikatele provozující své podniky v okolí.

Soukromí podnikatelé si za svou poctivou celoroční práci zaslouží uznání a podporu. Společnost METRO provozující na českém trhu síť velkoobchodních jednotek MAKRO ČR pro ně v návaznosti na úspěch projektu Den soukromého podnikání připravila jako vánoční překvapení sváteční prostor, kde si mohou spolu se svými zákazníky užít předvánoční chvíle. Bukurešťská ulice Strada Franceza se díky METRO v letošním roce stala hlavní vánoční třídou, kam si lidé z celého města směřovali užít vánoční čas.

Autentické záběry z odhalení instalace se staly součástí vánoční kampaně Čas na rozbalení úspěšné sezóny akcentující jednotlivé soukromé podnikatele a jejich příběhy. Lokální adaptaci videa pro český a slovenský trh zveřejněnou 11. 12. 2017 zpracovala kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt.

Komerční skupina METRO se zaměřuje na podporu podnikatelů ve všech 35 zemích, kde aktuálně působí. Spolupracuje s místními podnikateli i iniciativami a intenzivně se podílí na podpoře lokálního podnikatelského prostředí. Prostřednictvím velkoobchodní sítě METRO/MAKRO se zaměřuje na podnikatele a sleduje vizi Pomáháme podnikatelům růst.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.  

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

Reklamy