Vánoční sbírka na iDNES.cz vynesla téměř 800 tisíc korun. Čtenáři pomohli Péťovi k bionické protéze

Ve Vánoční sbírce, kterou na přelomu roku už tradičně pořádá redakce iDNES.cz spolu s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry, se během devíti dnů podařilo vybrat úctyhodných téměř 800 000 korun. Díky podpoře čtenářů iDNES.cz tak čtrnáctiletý sportovec Péťa dostane vysněnou bionickou protézu.

„Příběh Péti a jeho rodiny připomněl, jak důležité je vážit si v životě opravdových hodnot a zdraví našich blízkých. Proto i letos chceme pokračovat v realizaci charitativních projektů, které mají smysl a přinášejí radost a pomoc tam, kde je třeba. Všem, kteří přispěli, patří náš velký dík,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA.

Že Péťův příběh čtenáře oslovil a že pochopili, jaký je to bojovník a jak moc si podporu zaslouží, je ráda i ředitelka Nadace AGROFERT Zuzana Tornikidis. „Děkuji všem, kteří se rozhodli do sbírky přispět, i oni jsou hrdinové,“ řekla.

„Do sbírky se zapojily tisíce lidí, je to krásné, mě to pokaždé nadchne,“ říká Božena Jirků, ředitelka nadace Konto Bariéry. „Někdo dá stovku, jiný třeba 777 korun, protože je sedmička jeho šťastné číslo. A Péťovi posílají krásné vzkazy, třeba: ‚Držíme palce, ať ti vyjdou tvoje sny, ať vyhraješ závody a iDNES.cz o tom napíše.‘ Všem, kteří přispěli, bych ráda poděkovala,“ dodává Jirků. 

Celý Péťův příběh naleznete zde:  https://ona.idnes.cz/vanocni-sbirka-bionicka-proteza-petr-fryba-f2u-/spolecnost.aspx?c=A171211_113614_spolecnost_kace

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy