iDNES.cz si 12. ledna 2018 připomene dvacet let od svého vzniku

Zpravodajský server iDNES.cz mediální skupiny MAFRA v pátek 12. ledna oslaví dvacet let svého působení na českém internetu. V rámci tohoto významného výročí pro své čtenáře připravil několik zajímavých projektů, s nimiž se budou celoročně setkávat prostřednictvím speciálních příloh.

„Máme za sebou dvacet úspěšných let a věříme, že ještě mnohem více před sebou. Proto se v nových projektech k našemu výročí, které připadá na rok s magickou osmičkou, nebudeme jen ohlížet za minulostí, ale podíváme se i do budoucnosti,“ říká šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová.

Příloha Svět 2038 nabídne seriál textů o tom, v jakém světě budeme s největší pravděpodobností žít za dvacet let. Představí různé pohledy redaktorů iDNES.cz na budoucnost, od geopolitických a vojenských otazníků přes vývoj technologií a jejich dopad na lidstvo až po společenské trendy.

Dlouhodobý projekt StoletíDNES.cz netradiční formou připomene vznik Československa v roce 1918. Vytipovali jsme tři desítky událostí, které jsou zachyceny na historických snímcích, a ty následně vložíme do aktuální fotografie. Vznikne tak unikátní propojení, které připomene, že naše dějiny procházely i běžnými místy.

Další seriál, Přelomové osmičky, pak představí zajímavé historické události, které se staly v letech končících číslem osm. Ať už to bylo tragické porušení příměří v lednu 1968 ve Vietnamu, vyhlášení mobilizace v Československu v květnu 1938, nebo třeba oblet Měsíce Apollem 8 v roce 1968.

První díly všech uvedených projektů vycházejí na webu iDNES.cz v den 20. výročí, tedy v pátek 12. ledna. Poté se budou v různých termínech objevovat v průběhu celého roku 2018 a postupně také dojde k „odtajnění“ speciálních domovských stránek připravených ke všem přílohám.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy