MAFRA se spojila s Peníze.cz a nabízí nejsilnější zásah v segmentu ekonomiky

Mediální skupina MAFRA vstoupila do roku 2018 jako nový mediazastupitel největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Společně s kmenovými rubrikami Lidovky.cz/Byznys a iDNES.cz/Ekonomika tak dle měřítek Netmonitoru aktuálně tvoří největší uskupení v kategorii „Ekonomika, finance, právo“.

Jsme velmi potěšeni, že letos můžeme klientům v segmentu ekonomiky nabídnout reklamní prostor v nejsilnějším ekonomickém balíčku tematických webů na českém internetu.“ říká Jiří Otevřel, ředitel strategie obchodu mediální skupiny MAFRA.

Server Peníze.cz má zhruba 1,5 milionu reálných uživatelů (RU) a zaznamenává 7 milionů zobrazení stránek měsíčně. Celý unikátní obchodní balíček přináší možnost oslovit více než 2,1 milionu RU v rámci 10 milionů návštěv, které generují přes 24 milionů zobrazených stránek měsíčně.

Skupina MAFRA má na webu Peníze.cz exkluzivitu na brandingové formáty a mobilní reklamu. Kromě toho bude moci inzerentům nabídnout také vybrané formáty Half Page Ad a 300 x 250px. Další reklamní pozice half-page ads, square a kontextové reklamy v sekcích a textové spolupráce bude i nadále nabízet obchodní oddělení Peníze.cz vedené Martinem Cisarzem.

„Spolupráci se skupinou MAFRA vnímám jako strategický krok, od kterého si slibujeme zásadní zvýšení příjmů z daných reklamních formátů. Neexkluzivní forma spolupráce nám zároveň umožní naplno se věnovat inzertním aktivitám šitým na míru našim finančním klientům,“ dodává Martin Vlnas, ředitel společnosti Partners media, do jejíhož portfolia kromě webu Peníze.cz patří také publicistický magazín finmag.cz a tištěný dvouměsíčník FINMAG.   

Kromě mediazastupitelství dojde také k zásadnímu rozšíření spolupráce v oblasti generování leadů na projektech mediální skupiny MAFRA.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy