Volební studio iDNES.cz: Koho jsme vybrali na Hrad? Sledujte sčítání hlasů v přímém přenosu 27. ledna od 14.00 hodin.

O funkci prezidenta ČR se utkají Miloš Zeman a Jiří Drahoš, kteří byli nejúspěšnější v prvním kole voleb. A volební studio iDNES.cz bude samozřejmě opět u toho. Pod moderátorskou taktovkou tváře iDNES.tv Vladimíra Vokála, podobně jako při prvním kole prezidentské volby, divákům a čtenářům nabídne ucelený servis včetně přehledné grafiky, přímé vstupy z volebních štábů, analýzy průběžných výsledků, reakce a rozhovory se zajímavými hosty.

Průběh druhého kola prezidentských voleb zanalyzuje politolog z Ústavu politologie FF UK PhDr. Ing. Milan Znoj a svůj pohled nabídnou také komentátor Petr Kolář a politický reportér Ondřej Leinert z Mladé fronty DNES.

V každém volebním štábu budou připraveni dva reportéři, kteří budou spolu s hosty vstupovat do vysílání a hodnotit průběžné výsledky hlasování. 

„I tentokrát studio nabídne živé vstupy z volebních štábů obou prezidentských kandidátů. Spolu s našimi hosty budeme komentovat emoce, radost i zklamání vítěze a poraženého. V grafice volebního studia nabídneme divákům ty nejaktuálnější průběžné výsledky, a jakmile bude jasno, oznámíme v přímém přenosu jméno muže, který se stane prezidentem České republiky na dalších pět let,“ říká moderátor Vladimír Vokál.

Portál iDNES.cz připravuje opět speciální přílohu včetně vstupů z volebních štábů, fotoreportáž nebo detailní přehled o hlasování v obcích, v jednotlivých krajích a také informace o tom, jak se ve druhém kole rozhodovali Češi ve světě. 

Sobotní večer pak bude patřit analýze redaktora iDNES.cz Josefa Kopeckého, komentáři Miroslava Koreckého a reakcím domácí politické scény, politologů nebo ohlasům ze zahraničí. 

Vše podstatné k prezidentským volbám čtenáři už tradičně najdou ve speciálu iDNES.cz Prezidentské volby 2018.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy