IdeaSense přednášela o inovační metodě Design thinking

Společnost IdeaSense, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím své metody Inovačních farem, vystoupila v úterý 30. ledna na konferenci v Inovačním centru Ústeckého kraje s metodou Design thinking. Přednášku s názvem Jak vznikají inovace v úspěšných firmách? vedl zakladatel a CEO IdeaSence Rudolf Čihák. Posluchači měli možnost dozvědět se, jak velkých úspěchů se dá ve firmě dosáhnout, a jak metodu správně využít v praxi. Nejdůležitějším faktorem je poté podle IdeaSense schopnost nesoustředit se na produkt jako takový, ale především na to, co zákazníkům přináší.

2017-10-09 15_20_14-IdeaSense - inovace a design thinking

„Každá úspěšná inovace stojí na dosud nevyslyšených potřebách zákazníků a zaměstnanců. A přesně s tím pracuje metoda design thinking – umožňuje aktivovat kreativitu a inovační potenciál zaměstnanců i vytěžit přání zákazníků a skloubit je se zkušenostmi expertů,“ uvedl Čihák.

Celou konferenci spolupořádaly spolu s Inovačním centrem Ústeckého kraje společnosti CzechInvest a Chart Ferox. Konala se v dopoledních hodinách v Severočeské vědecké knihovně v Ústí nad Labem. Přednáška Rudolfa Čiháka ji zahajovala a součástí byla také panelová diskuze, kterou Čihák moderoval.

Reklamy