Datart otevřel malou pražskou prodejnu ve Vinohradské ulici

Elektro prodejce Datart otevřel včera další malou městkou prodejnu v Praze. Prodejna ve Vinohradské ulici je otevřená sedm dní v týdnu, funguje i jako expresní výdejna e-shopu a jako první má bankomat. Při otevření prodejny ve Vinohradské ulici Datart rozdává víno, kávu a linecké pečivo z místní rodinné cukrárny.

DATART_Vin_C.JPG

Nová prodejna Datartu ve Vinohradské ulici se nachází kousek od náměstí Jiřího z Poděbrad. V prodejně najdou zákazníci jak malé kuchyňské spotřebiče, produkty péče o tělo, mobilní telefony, tablety, veškeré příslušenství, tak i nejžádanější zástupce velkých spotřebičů a TV.
„V prodejně vystavujeme 1800 položek zboží vybraného přímo pro tuto prodejnu, konkrétní složení budeme průběžně upravovat podle zájmu zákazníků. Nejvíce jsou zde zastoupeny malé spotřebiče, mobilní telefony a příslušenství, které běžně používáme jak v domácnostech, tak v kancelářích.  Pokud si zákazníci objednají zboží, které nemáme přímo v prodejně, tak jim ho do tří hodin přivezeme zdarma do prodejny,“ říká Patrik Tégl, oblastní manažer prodeje společnosti Datart. Prodejna funguje zároveň jako expresní výdejna e-shopu se závozem 5 x denně 7 dní v týdnu. S výběrem vhodných spotřebičů a příslušenství poradí zákazníkům pět elektrospecialistů.  

„Nová prodejna ve Vinohradské ulici navzdory své velikosti, pouhých 110 m2, působí velmi prostorně a vzdušně. Pro zpříjemnění nákupu nabízíme každý den návštěvníkům čerstvě připravenou kávu naší značky Nero. Tuto službu chápeme jako součást péče o zákazníky,“ doplňuje Patrik Tégl. Zajímavostí v prodejně jsou například podpěrné sloupy, které firma barevně obložila a které využívá k vystavení zboží. Celou nabídku Datartu si mohou zákazníci prohlédnout na e-kiosku, což je interaktivní obrazovka online připojená do e-shopu. Vybrané zboží si pak mohou rovnou objednat. Zároveň jde o první prodejnu Datartu s vlastním bankomatem.

S otevřením prodejny se zákazníci mohou těšit na řadu atraktivních akcí. Ochutnat mohou čerstvě připravenou kávu přímo od baristy a linecké pečivo z místní rodinné cukrárny. K nákupu nad tisíc korun v prodejně ve Vinohradské ulici dostanou láhev francouzského vína.

Koncept malých městských prodejen, které jsou umístěné na frekventovaných místech v centrech měst, rozjel Datart loni v květnu, kdy otevřel první prodejnu tohoto typu v pražské Francouzské ulici. U malých prodejen se zaměřuje hlavně na dostupnost sortimentu a osobní kontakt se zákazníkem.

O společnosti DATART INTERNATIONAL, a.s.

Datart je přední maloobchodní prodejce zaměřený na spotřební elektroniku. Na českém a slovenském trhu působí již od roku 1990. V současné době má 52 kamenných prodejen, 6 Datart kuchyňských studií a 2 e-shopy. Společnost zaměstnává 1 200 pracovníků a disponuje vlastním distribučním centrem. Ve finančním roce 2016/2017 provozní výsledky hospodaření dosáhly 43, 4 miliónů Kč a čistý obrat přes 5,8 miliard Kč.  V tomto roce Datart pokračuje v expanzi, modernizuje jednak stávající a zároveň otevírá nové prodejny.

 

Reklamy