Cleverlance pro ŠKODA AUTO vytvořila první e-shop pro prodej vozů on-line

Praha, 5. února 2018 – IT společnost Cleverlance vytvořila pro ŠKODA AUTO a.s první e-shop pro nákup vozů na operativní leasing v Evropě. Díky napojení na skutečné skladové zásoby automobilky mohou zákazníci objednat vůz v konkrétní konfiguraci s předem známým termínem dodání a rovnou za něj on-line zaplatit.

2018-02-05 14_23_22-Škoda Online.png

Platforma ŠKODA Online patří k průkopnickým projektům v oblasti e-commerce. V online prostředí se zde podařilo integrovat interface klasického e-shopu s legislativně i procesně poměrně komplikovanou nabídkou operativního leasingu. Proces nabídky proto obsahuje i scoring zájemce. Vzhledem k nutnosti rezervace vozidel v průběhu tvorby objednávky musel být systém e-shopu plně integrován do proprietárního systému objednávek a skladů značky ŠKODA. Nabízená vozidla je nutné po dobu tvorby objednávky rezervovat. Rezervace provedené návštěvníky bez skutečného zájmu však nesmí vyblokovat veškeré skladové zásoby. Velkou výzvou bylo například sdružit rozdílné reakční doby jednotlivých systémů automobilky s požadavkem na dostupnost e-shopu v režimu 24/7.

Systém zahrnuje i specifické potvrzení zájmu klienta o konkrétní vůz a rezervaci termínu doručení nového automobilu k zákazníkovi domů. E-shop je plně integrovaný na koncernovou platební bránu. Celý proces nákupu vozu běží při vysoké úrovni zabezpečení a to nejen technologické. Zohledněny jsou i požadavky směrnice na ochranu osobních údajů GDPR, která začne platit v květnu.

Jiří Voldán, Executive Director for Solution Delivery v Cleverlance k projektu říká: “V Cleverlance rádi spolupracujeme s klienty, se kterými můžeme posouvat technologické možnosti daného odvětví o krok dopředu. Spolupráce s Škoda Auto byla velmi dynamická, tvorba e-shopu proběhla v nadstandardně rychlém čase a podařilo se nám splnit vysoké nároky na dostupnost, výkonnost i bezpečnost řešení.”

“Nová generace zákazníků myslí trochu jinak, dělají spoustu věcí on-line, což je pro ně samozřejmost. Zatím si u nás přes internet mohou pořídit vůz na operativní leasing. Do budoucna tuto nabídku rozšíříme o vozy, které si bude zákazník definovat sám prostřednictvím našeho webového konfigurátoru.” doplňuje Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika.

O Cleverlance:

Cleverlance Group je skupina českých IT společností s mezinárodní působností poskytující konzultace, řešení a služby zejména v oblastech financí, telekomunikací, utilit a veřejné správy. Do skupiny patří společnosti Cleverlance Enterpise Solutions, AEC, TrustPort, CTS TRADE IT a Cleverlance H2B. Cleverlance vznikla v roce 2000 jako ryze česká IT firma, která se specializovala na technologii J2EE a již v roce 2003 se etablovala jako největší dodavatel řešení na této platformě v ČR a SR. Tak jak firma reagovala na technologické změny i obchodní trendy, přidávala do svého portfolia průběžně nové technologie, řešení, kompetence a specifické know-how. Díky tomu se několikrát po sobě Cleverlance stala nejúspěšnějším českým poskytovatelem softwaru podle žebříčku „Technology Fast 50“ v regionu střední Evropy. Prestižním magazínem Inside byla vyhodnocena jako nejrychleji rostoucí česká vývojářská společnost.    

O Škoda Auto:

Je jednou z nejstarších automobilek na světě. Společnost založená v roce 1895, v období počátků automobilu, dodnes sídlí v Mladé Boleslavi, má v současnosti následující modelové řady osobních automobilů: CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ a SUPERB. V roce 2017 dodala zákazníkům celosvětově více než 1 milion vozů, od roku 1991 patří koncernu Volkswagen, jednomu z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců. ŠKODA AUTO v koncernovém svazku samostatně vyrábí a vyvíjí vedle vozů také komponenty jako motory a převodovky, provozuje tři výrobní závody v České republice; vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery, zaměstnává celosvětově více než 30 000 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.

 

Reklamy