Novým ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz se stal Miroslav Tesař

Praha, 6. 2. 2017 – Novým ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz se stal Miroslav Tesař (37). Do pozice byl jmenován po 1,5 ročním působení ve firmě.

Prodejní síť je poměrně úzce propojena s oddělením péče o zákazníky, proto se management společnosti rozhodl tyto dvě agendy propojit jedním ředitelem. Miroslav Tesař vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze. Ve společnosti působí od léta 2016 – potvrzuje tak vizi Alzy, že rychlou kariéru ve firmě s typickými rysy start-upu může zažít na vlastní kůži každý pracovitý a šikovný nadšenec.

„Nejdůležitější pro nás v tuto chvíli je udržet rostoucí trend zákaznické spokojenosti, a to jak na pobočkách, tak na podpoře. Čeká nás náročné období optimalizování procesů a vytvoření strategie péče. V rámci nových konceptů klademe důraz na dostupnost, rozvoj a vzdělávání v obou odděleních tak, aby kolegové byli schopni zákazníkům poskytnout co nejrychleji maximálně kvalitní podporu a poradenství,” řekl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz.

Miroslav Tesař agendu customer care převzal po Martinu Lakomém, jenž se po 14 letech rozhodl pro změnu a nyní se věnuje poradenství. Tesař bude mít v nové roli na starosti nejen vedení a řízení celé prodejní sítě (provozovny, showroomy v ČR, SR, HU a AT), ale i oddělení, která zajištují chod a podporu prodejní sítě – rozvoj, vzdělávání, projektový tým, péči o zákazníky a reklamace. Celkem bude zodpovídat téměř za 700 lidí (přes 400 prodejní síť a téměř 300 customer care).

Tesař pochází z Moravy, je mu 37 let. Je ženatý, má tříletého syna. Přes 20 let se věnuje bojovému umění – v poslední letech zejména brazilskému jiu-jitsu. V Hradci Králové, kde v současnosti pobývá, provozuje klub Delta gym. Zde spolu s ostatními trenéry bojové umění učí dospělé i děti od pěti let. Ve volném čase rád hraje šachy nebo se věnuje zimním sportům.

Více o něm zde.

O společnosti Alza.cz a.s.

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (platba Bitcoinem, Litecoinem, prodej elektromobilů on-line, zavedení unikátní služby Třetinka, vyučování samostatného předmětu E-commerce B2C na VŠE, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela  Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

 

Reklamy