Kateřina Holnová se stala CEO cestovatelského startupu Be Prague

CEO cestovatelského startupového projektu Be Prague je od února Kateřina Holnová, marketingová ředitelka společnosti IdeaSense, jež za Be Prague stojí. Projekt poskytuje služby hostitelům krátkodobých pronájmů a jejich hostům, do budoucna bude nabízet například také pronájem auta či zprostředkování výletu na typickou českou chalupu.

x2018-02-05 16_07_19-Welcome to Prague _ BePrague služby Hostitelům

Kateřina Holnová se pohybuje v oblasti řízení již léta. Od počátku své kariéry v roce 2001 vystřídala vedoucí pozice v oborech telekomunikace, bankovnictví a letectví. V české pobočce mobilního operátora Vodafone byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, v ČSA řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, pracovala také v Raiffeisen Bank a jako výkonná ředitelka ve společnosti Effectix.com. Před nástupem do IdeaSense působila jako marketingová ředitelka v Pet Center.

Působnost Be Prague plánuje Holnová rozšířit o služby pro provozovatele bytů využívaných ke krátkodobým pronájmům. Projekt se tak zaměří zejména na pomoc s administrativou, jako je odvádění místních a lázeňských poplatků anebo hlášení hostů na cizinecké policii.

V Be Prague vidím velký potenciál. Lidé, kteří za ním stojí, jsou různorodé a inspirativní osobnosti a navíc moji kolegové v IdeaSense, se kterými jsme velmi dobře sladěni. Ráda investuji svůj čas a energii do nových věcí, které dávají smysl, mohou usnadnit čas i ostatním a jejich pobyt v Praze udělat ještě příjemnějším. Věřím, že se to Be Prague podaří,” říká nová CEO Be Prague a marketingová ředitelka IdeaSense, Kateřina Holnová.

Svou první pobočku otevřelo Be Prague 8. prosince 2017 na Letišti Václava Havla. K vydávání klíčů od objednaného ubytování a poskytování předplacených českých SIM karet od O2 se brzy připojí další služby.

O IdeaSense

Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To-Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense.

Více informací na: www.ideasense.cz.

 

Reklamy