Olympiáda na Mall.cz: Kampaň staví na offline aktivitách, Olympijský festival doplní Mall.cz Park

 

  • Kreativní kampaň se přesouvá do offline prostředí a zapojuje známé sportovní tváře
  • Mall.cz Park v rámci brněnského olympijského festivalu s kompletním zázemím a bohatým programem pro fanoušky
  • Olympijská kolekce dostupná na Mall.cz je nejprodávanější v historii

 

Praha 8. února 2018: Mall.cz, který se stal oficiálním partnerem českého olympijského týmu na XXIII. zimních olympijských hrách, připravil pro zákazníky i sportovní fanoušky speciální olympijskou kampaň. Kromě vybraných akčních nabídek zboží a prodeje olympijské kolekce představí na brněnském olympijském festivalu Mall.cz Park se zázemím a širokým programem pro celou rodinu. Olympijská kampaň klade důraz na aktivity v offline prostředí a přiblížení se k zákazníkům, což koresponduje s celkovým pojetím letošní marketingové strategie Mall.cz.

Mall.cz chce v rámci nové brandové strategie zdůraznit osobní přístup k zákazníkům a oslovit všechny věkové kategorie. Kreativní kampaně v letošním roce proto budou stavět na zajímavých tématech, jakými jsou právě sport a olympiáda. V olympijské kampani Mall.cz se objevuje řada známých tváří včetně Tomáše Vernera, Jana Hudce, Tomáše Krause, Dominika Dvořáka, Elišky Březinové a Evy Vrabcové Nývltové.

Olympijský Mall.cz Park v Brně nabídne návštěvníkům bohatý program s doprovodnými akcemi partnerů, občerstvení, sportovní přenosy jednotlivých závodů i možnost zanechání vzkazu pro oblíbené sportovce. V zázemí parku nechybí odpočinková zóna pro nejmenší včetně přebalovacího pultu. Mall.cz Park se 22. února stane dějištěm Mall.cz olympijské výzvy, charitativní akce pořádané ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové na podporu sportovního ducha u dětí z dětských domovů.

Olympijské aktivity odstartoval na Mall.cz exkluzivní prodej olympijské kolekce od AlpinePro, která se stala nejprodávanější v jeho historii. „Zájem o letošní olympijskou kolekci byl opravdu obrovský. I díky spolupráci s Mall.cz se ji podařilo vyprodat ještě před samotným začátkem olympiády, takže bylo třeba vyrobit nové zboží,“ dodává Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru. „Na základě úspěšné spolupráce s Mall.cz a AlpinePro bychom rádi toto partnerství rozvíjeli i v budoucnu.“

Kromě olympijské kolekce mohou zákazníci vybírat ze speciální nabídky na stránce https://www.mall.cz/zoh, kde po dobu olympiády naleznou slevy na konkrétní produkty v duchu olympijských medailí (zlato, stříbro, bronz). Pokud český tým uspěje v některém ze závodů a získá drahý kov, následující den bude zveřejněna jednodenní sleva na nákup ve výši 10 %. Olympijskou kampaň doplňují spoty, hlavní sjednocující motiv je ke zhlédnutí na: https://www.youtube.com/watch?v=FHBTCQvOTkk.