Pro sportovní vybavení do Alzy. Segment sportu roste o stovky procent

Praha, 14. 2. 2018 – Stále více zákazníků si pro nákup sportovních potřeb vybírá e-shop Alza.cz. Obrat tohoto segmentu se meziročně zvýšil o téměř 200 %, což z něj činí jednu z nejrychleji rostoucích kategorií v celé Alze. Zájem je např. o outdoorové a cyklistické vybavení, batohy nebo tašky; jednoznačné prvenství ale drží sporttestery a fitness náramky, kterých se prodaly desítky tisíc kusů a staly se i hitem uplynulých Vánoc. S rybářskými potřebami teď prodejce míří i na veletrh For Fishing.

Už dávno neplatí, že Alza.cz je pouze obchodník s elektronikou. Vedle produktů ze sekce hobby, trendy, hračky nebo drogerie si velmi dobře vede právě segment sportu, jenž vloni zaznamenal zatím nejvýraznější nárůst od zařazení do nabídky e-shopu. Sportovní potřeby firma zasílala do celkem 27 zemí Evropy, přičemž nejvíce takových zásilek doručila 19. prosince – přes 7 tisíc balíčků za jediný den.

„Nejoblíbenějším sportovním artiklem nejen pod stromeček se staly chytré hodinky a fit náramky. Celá třetina prodaných sporttesterů byla značky Garmin, dále pak Fit Bit. Velmi dobře se ale daří i sekci Camping a outdoor, kde je zájem zejména o čelovky, kapesní nože (např. o kultovní rybičku), baterky, stany a v neposlední řadě o jídlo na cesty. Pomyslnou třetí příčku drží segment Fitness včetně zdravých doplňků stravy, jako je MANA nebo raw produkty,“ upřesňuje obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. Sortiment se podle něj neustále rozrůstá, a to i o méně tradiční sporty jako třeba myslivost.

Soudě podle dalších ukazatelů prodejnosti jsou Češi také národem cyklistů a turistů. Dobře jdou na odbyt jízdní kola včetně příslušenství a náhradních dílů; dále batohy a zavazadla (vloni přes 30 tisíc kusů) a zajímavým trendem je také rostoucí obliba elektrovozítek. Např. nejpopulárnějších hoverboardů, elektrických koloběžek a jednokolek se v Alze jen za loňský rok prodalo více než 5 tisíc. Zákazníci si je na vlastní kůži mohou vyzkoušet v tzv. Gyro Zone v pražských Holešovicích, která teď prochází modernizací a už za nedlouho se otevře v novém hávu s rozšířenou nabídkou produktů.

V roce 2017 také Alza.cz navázala strategické partnerství s JV Rybářské potřeby Jakuba Vágnera. Společně natočili 23 videí pořadu S Jakubem na rybách a samotný e-shop rozšířil svůj rybářský sortiment na více než 6 300 položek (největší oblibě se těšily sonary, digitální váhy pro rybáře a rybářská křesla). Část z nich bude od 15. – 18. února k vidění i na pražském veletrhu For Fishing, kde bude mít Alza spolu s JVRP jeden z největších výstavních stánků.

Více o spolupráci zde: https://www.alza.cz/sport/rybarske-potreby-online-s-alzou-a-jakubem-vagnerem

Videoukázka S Jakubem na rybách: https://www.youtube.com/watch?v=07wCu4eEqFc

O společnosti Alza.cz a.s.

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce. Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela  Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

Reklamy