Impression Media zahajuje spolupráci s vydavatelstvím Mladá fronta v oblasti programatického prodeje reklamy

Praha, 20. února – Internetové media zastupitelství Impression Media je novým partnerem vydavatelství Mladá fronta v oblasti programatického prodeje reklamy. Vzájemná spolupráce umožní rozšířit inzertní portfolio Impression Media o nové lukrativní plochy na odborně zaměřených webech vydavatelství Mladá fronta.

Pro Impression Media je důležité mít širokou nabídku kvalitních médií pro své zákazníky. Spolupráce s Mladou frontou nám přinese zajímavé možnosti monetizace jejich obsahu prostřednictvím programatického prodeje,“ říká David Bauckmann ze skupiny Impression Media.

Skupinu Impression Media považujeme za jednoho z velmi důležitých hráčů v oblasti programatické reklamy. Vzájemná spolupráce doplní naše vlastní obchodní aktivity, a věříme, že nás to v oblasti programatické reklamy posune zase o krok vpřed,“ doplnil Erik Dvořák, ředitel online divize vydavatelství Mladá fronta.

Vydavatelství Mladá fronta je významným hráčem na online trhu. Přináší pestré portfolio online projektů, v současnosti provozuje 19 webů. Zaměřuje se především na segment zpravodajský, technologický, transakční, herní a zábavní. Průměrná návštěvnost všech projektů se pohybuje okolo 3 mil. unikátních návštěvníků za měsíc.

Impression Media je jedním z nejsilnějších media zastupitelství na českém internetovém trhu s více než 5,7 mil. unikátních návštěvníků za měsíc. Je součástí nejsilnější ryze české mediální skupiny Media Bohemia.

Reklamy