Český Greenlight promění Londýn v obrovskou galerii. Představuje novou službu Loop.gl

Digitální studio Greenlight se rozhodlo pro netradiční uvedení svého nového produktu Loop.gl. Umělcům a dalším kreativcům otevře možnost zaslat svá nejlepší díla do London Loop on-line galerie. Široká veřejnost svými hlasy rozhodne o tom, která díla se zobrazí každý den na 72 digitálních reklamních plochách v centru Londýna. Vznikne tak unikátní London Loop městská galerie. Nejlepší práce navíc získají finanční odměnu, pro celkového vítěze je nachystáno až 10 000 liber.

Český Greenlight interaktivním způsobem představuje svoji novou službu Loop.gl, kterou ocení při práci hlavně všichni kreativci a umělci. Služba Loop.gl totiž umožňuje sdílení velkých souborů a spolupráci nad nimi v týmu ve formě konverzací, a to vše na jednom místě. Liší se tak od většiny jiných webových řešení, které soubory buď jen zasílají nebo ukládají do složek.

Greenlight je tým třiceti chytrých lidí se zkušenostmi nejen z digitální sféry. Máme mnoholeté zkušenosti z projektů pro mezinárodní značky, a proto víme jak složité a nepřehledné je sdílení velkých souborů třeba na nějakém cloudovém úložišti a souběžná komunikace přes všechny možné kanály jako je e-mail, chat či textové zprávy. Loop.gl je řešení, kde máte všechny soubory i zprávy přehledně pohromadě,“ popisuje Martin Kudera, který má produkt Loop.gl i londýnskou kampaň na starosti. K ní ještě dodává: „Těšíme se, že na londýnských digitálních reklamních plochách budou moct díky nám zazářit umělci, kteří by se třeba jinak k možnosti vystavovat v Londýně nedostali. O tom, jaká díla budou vystavena přitom rozhodne přízeň a hlasování veřejnosti. Dokonce i pro hlasujícího šťastlivce máme nachystanou atraktivní odměnu: luxusní víkend pro dva v New Yorku se vstupem do slavné Guggenheim galerie.“

Kampaň London Loop začíná prvního března, kdy se na Loop.gl umělcům a kreativcům otevře možnost nahrávat svá díla. Ve stejný den začnou lidé v galerii London Loop hlasovat, která díla se jim líbí nejvíce. Každodenní výsledek hlasování rozhodne, která díla se objeví na celkem 72 digitálních reklamních plochách od Soho po Shoreditch, které z Londýna na měsíc březen vytvoří venkovní městskou galerii s rozlohou 7,5 kilometrů čtverečních. Vznikne tak unikátní London Loop galerie pro více než 4 000 uměleckých děl. Nahrávat díla je možné v pěti kategoriích: design, fotografie, ilustrace, malba a psaný projev, a to do 30. března. Veřejnost pak bude moct v hlasování pokračovat až do poloviny dubna. Z těch nejlépe hodnocených děl pak vybere vítěze odborná porota. Vítězové jednotlivých kategorií si odnesou tisíc liber, celkový vítěz pak 10 tisíc liber. Celou londýnskou kampaň završí 9. května slavnostní vyhlášení, které proběhne v Londýně a bude uzavřenou událostí pro nejlépe hodnocené umělce.

Více o kampani a jejím průběhu se dozvíte na https://loop.gl/london-loop.

Informace pro editory:

Greenlight je digitální společnost, kterou pod původním jménem Touch2shop založil Tomáš Bača v roce 2010 pro vývoj a realizaci digitálních inovací pro retail. V roce 2016 se Touch2shop přejmenoval na Greenlight. Jeho posláním je přinášet na globální trhy vlastní digitální produkty. Loop.gl je tak prvním produktem, který Greenlight uvádí na trh, a to rovnou ten globální, prostřednictvím kampaně London Loop. V roce 2018 plánuje Greenlight představit světu další inovativní produkty.

Více o Greenlight zjistíte na www.green-light.com.

Sledovat dění ve firmě pak můžete na Facebooku, Instagramu, či Linked-inu.

 

Reklamy