Skupina N Brown přechází na IBM Cloud

Praha, 9. března 2018 – Firma IBM oznámila, že skupina N Brown, která patří k předním britským online prodejcům, přešla na IBM Cloud. Do jejího portfolia spadají například značky JD Williams, Simply Be a Jacamo. Hybridní cloudové prostředí jí umožňuje pružněji obchodovat, poskytovat svým zákazníků lepší a plynulejší služby napříč několika digitálními kanály a zároveň se dále rozšiřovat na nové trhy i do nových oblastí po celém světě.

Vzhledem k tomu, že čím dál více zákazníků nakupuje online, vyžadoval prodejce vysoce výkonné připojení a možnost rychlého škálování, aby udržel krok s globální poptávkou a neohrozil zákaznickou zkušenost.

Skupina N Brown na IBM Cloud přešla s novými aplikacemi Oracle. Jde o první řešení tohoto druhu spojující finanční a maloobchodní procesy. Zákazníci si tak mohou snadno prohlížet tisícovky výrobků na internetových i mobilních stránkách skupiny a zároveň využívat flexibilní půjčky. IBM Cloud přináší do online obchodování větší spolehlivost a skupině N Brown se díky němu zvyšuje dostupnost celosvětových služeb a možnosti škálovatelnosti.

„Využívání cloudových služeb v oblasti maloobchodu stále není úplnou samozřejmostí, a proto jsme potřebovali partnera, který si toho je vědom a pomůže nám držet krok s neustále se měnícím maloobchodním trhem i našimi ambicemi. Komplexní řešení od IBM zahrnovalo řadu nezbytných cloudových služeb a špičkových aplikací. Zároveň společnost projevila maximální vstřícnost a ochotu, od nejvyššího managementu až po samotný tým, ve snaze přijít s co nejatraktivnější obchodní nabídkou. Na IBM jsme se tak mohli obrátit nejenom v případě dodání technologií, ale také když jsme potřebovali kvalifikovaně poradit,“ říká programový manažer ve skupině N Brown Paul Briggs.

„Pro obchodníky je velmi důležité, aby jejich online obchod měl co nejlepší výkon, byl spolehlivý a dal se během sezónních náporů snadno rozšířit. Díky IBM Cloudu může skupina N Brown zpracovat tisícovky objednávek denně a škálovat svou infrastrukturu na základě poptávky,” říká Laurence Haziot, která v IBM pracuje na pozici Global Managing Director and General Manager for IBM Consumer Industries.

 

Reklamy