Hra Moje malé Tesco spouští nakupování online

Praha, 14. března 2018 – Mobilní hra Moje malé Tesco, ve které se hráči stávají provozovateli prodejny Tesco, se rozšiřuje o novinku v podobě online nákupů. Stejně jako zaměstnanci Tesco ve skutečnosti se hráči budou muset nově postarat o vyřízení objednávek virtuálních zákazníků, kteří své nákupy řeší přes službu Tesco Online nákupy.

Březnová aktualizace do hry Moje malé Tesco přidává službu Tesco Online nákupy a s ní nové způsoby, jak splnit přání zákazníků. „Stejně jako skutečné Tesco, i prodejny v naší hře nyní nabízejí svým zákazníkům možnost nakupovat potraviny z pohodlí domova,“ říká Lucie Rožková, manažerka oddělení Digital společnosti Tesco v České republice.

Ve hře se po dosažení 60. úrovně otevírá možnost posílat online objednávky v dodávkách k zákazníkům domů. Některé dodávky pojmou více objednávek najednou, jiné je například třeba vybavit mrazicím boxem, aby mohly převážet zmražené zboží. „Online nákupy musí šlapat jako hodinky, objednávky je třeba nachystat ke spokojenosti zákazníků a hlavně včas odeslat. Věříme, že si hráči užijí novou výzvu a zábavu, kterou online nákupy přináší,“ dodává Rožková.

Od minulého října hra také nabízí možnost získat body CLUBCARD přímo v samotné aplikaci. Body se dají získat za postup na každou další úroveň a za splnění týdenních výzev. Získané body poté lze převést na účet účastníka v programu CLUBCARD.

Hra Moje malé Tesco byla spuštěna v Česku v lednu 2016 a vyšla na chytré telefony a tablety s operačními systémy Android, iOS i Windows. Od té doby si ji vyzkoušelo bezmála 300tisíc českých příležitostných hráčů.

 

Reklamy