Ředitelkou marketingu a komunikace sítě AAA AUTO se stala Lucie Nováková

Praha, 14. března 2018 – Novou ředitelkou marketingu a komunikace mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO se stala Lucie Nováková. V rámci této pozice bude mít na starosti vedení týmu cca 60 zaměstnanců a zajišťovat bude kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny AURES Holdings. Mezi ty patří například prodejce zánovních vozů Mototechna nebo inovační laboratoř AuresLab.

Mezi její další průběžnou náplň aktivit bude patřit kontinuální prohlubování regionální působnosti AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, stejně jako dohled nad partnerstvím značek AAA AUTO a Mototechna s nejvyšší českou fotbalovou HET ligou či se slovenským fotbalem. Jejím cílem bude i rozšíření spolupráce s VIP osobnostmi v rámci již probíhajících i budoucích kampaních.

„Těším se, že při práci pro AAA AUTO budu moci využít zajímavou kombinaci svých zkušeností z mezinárodních korporací a státní správy. Při návratu do „Áček“ po deseti letech vidím v rámci celé společnosti obrovský posun dopředu. Ten se samozřejmě týká i oddělení marketingu, které je na špičkové úrovni a má zásadní podíl na pozitivních prodejních výsledcích skupiny AURES Holdings. Věřím, že se mi podaří jeho výkonnost dále posílit,“ uvedla Lucie Nováková.

Lucie Nováková má za sebou bohatou kariéru v komunikaci a marketingu. Působila v několika reklamních, komunikačních a lobbingových agenturách, jako například Mark BBDO, Ark Thompson či Euroffice Praha – Brusel. Pracovala také v nadnárodní společnosti Skanska. Před nástupem do AURES Holdings, kam se ke značce AAA AUTO vrátila po více než deseti letech, vedla odbor tisku a public relations na Ministerstvu vnitra České republiky.

 

 

Reklamy