Praha, 22. března 2018 – Dohledové centrum s automatickým oznamováním výpadků, které do své digitální reklamní sítě nasadila společnost R2B2, úspěšně funguje první tři měsíce a již přináší hmatatelné výsledky.
„Za první 2 měsíce dohledové centrum zachránilo vydavatelům už více než 1 milion korun,” odhaduje hlavní přínos nového systému František Bauma, šéf produktu R2B2. Nový interní systém společnosti automaticky vyhodnocuje změny v síti a okamžitě upozorňuje supervizory. Ti na základě závažnosti výpadku kontaktují, zpravidla během několika minut, zapojené partnery.
Monitoring nicméně neslouží pouze k odhalování výpadků. „Vyhodnocujeme také kvalitativní metriky. Dokážeme velmi rychle odhalit nejrůznější chyby v zobrazení reklam a rychle se postarat o nápravu. To se projevuje pozitivně například v průměrné viditelnosti reklam v naší síti,” popisuje další výhody Lukáš Alexandr, vedoucí vývoje v R2B2.
Dohledové centrum zkoumá všechny hlavní metriky (bid requesty, reklamní imprese, viditelnost, proklikovost, atd.) v různých časových rámcích. „Celkem sledujeme přes 100 metrik na tisících reklamních ploch, to samozřejmě bez automatizace nejde,” vysvětluje nezbytnost novinky František Bauma a dodává: „Postřehneme jak okamžité poklesy, tak i dlouhodobé a mírné změny. Systém také sám hledá příležitosti pro zvýšení výkonu.”
Monitoring je již aktivní pro všechny zapojené partnery, a to jak na poptávkové, tak nabídkové straně. „Do konce roku bychom rádi většinu funkcí zpřístupnili i v partnerském rozhraní R2B2 AYM. Věříme, že pro vlastníky digitálních médií bude náš monitoring vysoce užitečným nástrojem,” uzavírá Bauma.