Canon nabídne návštěvníkům veletrhu FESPA 2018 nové cesty k růstu v podnikání

Společnost Canon představí v rámci veletrhu FESPA 2018 (stánek A40/B40 v hale 3.2) nové možnosti růstu, které přinášejí výrobcům grafiky komplexní velkoformátová produkční řešení. Ať už jde o rozšíření do nových oblastí použití nebo optimalizaci zavedené produkce. Veletrh se koná na berlínském výstavišti od 15. do 18. května 2018.

Společnost Canon na letošním veletrhu FESPA představí svoji zatím nejrozsáhlejší expozici a ukáže široké spektrum řešení roll-to-roll i flatbed tisku, řezání a automatizaci workflow. Nabídne ale také konkrétní inspirativní příklady rozmanitých možností využití, které otevírají technologie a tisková média společnosti Canon – od tradičního tisku reklamních materiálů a různých forem značení až po tištěné dekorace a personalizované obaly.

Mark Lawn, ředitel Graphic & Communications Group společnosti Canon Europe vysvětluje: „Díky naší široké základně zákazníků po celém světě máme skvělý přehled o tom, jaké výzvy a příležitosti mají v současnosti dodavatelé grafických produktů a služeb. Jsme proto schopni identifikovat dvě důležité cesty k úspěchu, kterými se naši zákazníci mohou vydat. Někteří mohou pro posílení svého podnikání využít rozšíření nabídky produktů a služeb. Mohou nabídnout nové způsoby použití a přenést své aktivity do nových oblastí trhu, jakými jsou například interiérová dekorace nebo výroba obalů. Jiní se zase mohou rozhodnout, že se budou soustředit na optimalizaci provozních nákladů a výnosů tím, že vyvinou inovativní obchodní modely nebo investují do optimalizace produkce a navýšení kapacity. Díky detailní znalosti současných podmínek na trhu dokáže Canon pomoci svým zákazníkům najít vhodné příležitosti, zvolit správný směr a poskytuje neutuchající podporu, když se na cestu rozvoje svého byznysu vydají. Úspěch podporují nejen naše neustálé technické inovace, ale i motivace a jasná vize toho, jak mohou naši zákazníci dále zdokonalovat svoje obchodní aktivity, nebo dokonce změnit své podnikání.”

Ať už přijdou na veletrh FESPA 2018 návštěvníci jakéhokoliv zaměření, mohou se v expozici společnosti Canon inspirovat nejnovějšími technologickými novinkami i ukázkami různých realizací. Hlavním lákadlem expozice bude roll-to-roll tiskárna Océ Colorado 1640, která staví na revoluční technologii Canon UVgel. Hned dva stroje předvedou v akci výjimečnou produktivitu a univerzálnost těchto tiskáren z pohledu tiskových médií pro nejrůznější aplikace. Ty sahají od vysoce kvalitních dekorací pro domácí i obchodní využití až po samolepky s near-line dokončováním s využitím technologie firmy Fotoba, partnera společnosti Canon.

O tiskárně Océ Colorado 1640 se hodně mluvilo již při jejím představení na veletrhu FESPA 2017. Od té doby dokázala proměnit svět roll-to-roll tisku už u stovek dodavatelů profesionálních grafických produktů a služeb na celém světě.  Mnozí z nich se o své zkušenosti podělí s návštěvníky veletrhu FESPA. K vidění bude také množství grafických a dekorativních řešení, které již díky tiskárně Colorado vytvořili různí uživatelé. Návštěvníci se budou moci sami přesvědčit o tom, jak by mohly vlastnosti technologie Canon UVgel rozšířit možnosti jejich podnikání.

K dalším představovaným roll-to-roll tiskárnám od společnosti Canon bude patřit jednoprůchodová inkoustová tiskárna Océ ColorWave 910 s inline skládací jednotkou, která najde uplatnění v oblasti architektury, strojírenství a stavebnictví i při tisku plakátů. Océ ColorWave 700 zase předvede svoji všestrannost při tisku na natírané i nenatírané tiskové materiály – od plakátů, přes bannery až po tapety. Tiskárny imagePROGRAF PRO-4000 a TX4000 předvedou produkci špičkových fotografií a uměleckých tisků, voděodolných POS materiálů či plakátů. Součástí stánku bude ukázka nových voděodolných médií od společnosti Canon určených pro venkovní použití.

V zóně stánku Canon věnované flatbed tisku návštěvníci najdou modely 1280GT a 6170XTS z cenami ověnčené série Océ Arizona. Na tiskárně Océ Arizona 6170XTS bude předváděna optimalizace workflow zahrnující tisk a řezání na vysoce přesných automatizovaných plotrech Océ ProCut G3 XL-3200, které umožňují výrobu malosériových obalů.

Tiskárna Océ Arizona 6170 bude hrát ústřední roli i v dalším představení, která naplno ukáže schopnost společnosti Canon integrovat špičková technologická řešení, jež u zákazníka skutečně maximalizují efektivitu produkce. Tato tiskárna bude začleněna do robotizovaného workflow s využitím technologie od Rolan Robotics, partnera společnosti Canon, která optimalizuje umístění nepotištěných médií na flatbed a následný přenos potištěných položek na stolový řezací plotr. Workflow bude kopírovat reálné použití u skutečného zákazníka, firmy Van Vliet Printing z Nizozemí. Progresivně smýšlející uživatel tiskárny Océ Arizona se spojil se společnostmi Canon a Rolan Robotics, aby dosáhl nejvyšší úrovně automatizace při tisku na deskové materiály díky flatbed tiskovým strojům.

Veletrh FESPA 2018 bude také první příležitostí v Evropě, jak spatřit nové tiskové řešení vrstveného tisku od Canonu pro řadu Océ Arizona, které zákazníkům umožní dodat texturované efekty dekorativním produktům, prototypům obalů a značení. Toto řešení nabídne vysokou přidanou hodnotu a rozšíří tak možnosti, jak se odlišit od konkurence.

Návštěvníci stánku Canon se také dozví, jak mohou doplnit svoji flotilu velkoformátových technologií o maloformátová řešení, mezi něž patří řada Canon imagePRESS C850. Na veletrhu bude možné vidět její využití pro tisk obalářských aplikací (včetně malosériové produkce na skládačkovou lepenku) a pro tisk merkantilií a dokumentů na podporu zákaznické komunikace. Inkoustová produkční tiskárna pro tisk fotografií DreamLabo 5000 v kombinaci s finišerem Canon FlatSpread FS500 představí dodavatelům grafických tiskových produktů a služeb, kteří se mnohdy již potisku zboží sami

Kromě těchto možností využití, které budou na stánku k vidění živě, si návštěvníci budou moct projít expozici „domov-ulice-obchod“, která přiblíží roli cílené komunikace se zákazníkem, úlohu reklamní grafiky a dekorací při rozsáhlé cestě zákazníka konceptuální kampaní kosmetické značky „Elemental“. Prostředí „obchodu“ představí možnosti řešení, jako je vinylová podlaha, nástěnné dekorace, obaly, vitríny a regály. Výstavní prostor znázorňující „domov“ zase představí laminátové podlahy, nábytek, tapety nebo keramické dlaždice.

Mark Lawn dodává: „Kampaň Elemental jsme od veletrhu FESPA 2017 dále rozšířili, abychom prakticky ukázali, jak tištěné aplikace všech formátů podporují úspěch uvedení nové značky na trh; od prvních kontaktů se zákazníky u nich doma, přes budování povědomí zákazníků o značce pomocí reklamy chytře integrované do exteriéru až po završení kampaně formou podmanivého zážitku ze značkového maloobchodu – od dekorací po obaly. V kombinaci s technologiemi, které na veletrhu FESPA 2018 představíme, jde o velice účinný způsob, jak zákazníkům ukázat mnoho nových způsobů zvyšování přidané hodnoty při realizaci přání klientů a zároveň jim pomoci zůstat v obraze, pokud jde o podporu viditelnosti a vnímání značky napříč trhem.“

  O společnosti Canon Europe

Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu a jedné z nejznámějších a nejoblíbenějších značek na světě. Canon Europe působí ve 120 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti Canon se Canon Europe podílí přibližně jednou třetinou.

Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 a lídrem ve zpracování obrazu je po celých 80 let. Jejím cílem je podněcovat k neustálému překonávání možností využití obrazu a prostřednictvím technologických inovací v široké škále oblastí – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnická zařízení – obohacuje Canon životy běžných lidí i firem.

Pozitivní vliv společnosti Canon na oblast technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu neustále roste. Svědčí o tom i sociální a environmentální přínosy, za kterými stojí jak zaměstnanci, tak i produkty značky Canon, a představují důkaz úspěšnosti podnikové filosofie Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na http://www.canon-europe.com a http://www.canon.cz.

 

Reklamy