Týdeník TÉMA pokračuje v úspěšném trendu: v únoru opět na špici prodejů

Podle aktuálně zveřejněných dat Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR za měsíc únor vítězí TÉMA ve své kategorii jak celkovým prodaným nákladem (60 119 ks na vydání), tak jeho dílčími částmi. Ve volném prodeji si každé únorové vydání týdeníku TÉMA zakoupilo 33 028 zákazníků, formou předplatného pak bylo průměrně odebráno 20 631 výtisků každého vydání.

 Titul nejprodávanějšího celostátního zpravodajského týdeníku si TÉMA zaslouží i proto, že v prodaném nákladu za poslední rok překonává v prodejích šedesátitisícovou hranici 8krát za posledních 12 měsíců.

Čtenost týdeníku TÉMA podle národního výzkumu Media projekt* dosahuje 155 tisíc čtenářů na vydání.

„Jsem rád, že TÉMA v segmentu zpravodajsko-společenských týdeníků dominuje především v relevantních kategoriích pultový prodej a papírové předplatné. Kromě prodejních výsledků mě těší i dobrá pověst, kterou TÉMA získalo. Důkazem budiž třeba mnohastránkové únorové interview s hereckou legendou Jaromírem Hanzlíkem, který tištěným médiím už spoustu let žádný velký rozhovor nedal. Nebo podobně rozsáhlý rozhovor s Karlem Gottem, na kterém autorka s Mistrem pracovali téměř půl roku a v němž Karel Gott prozradil i věci, které zatím nikdy neřekl,“ uvedl k výsledkům Zdeněk Šustr, šéfredaktor týdeníku TÉMA, a dodal: „Redakce TÉMA navíc nyní připravuje v pořadí již čtvrtý z řady monotematických speciálů. Tři předchozí, které od roku 2016 vyšly, byly vyprodané.“

*Unie vydavatelů – AKA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2017

 
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy