Ve dvoukolovém výběrovém řízení na novou PR agenturu pro českou centrálu maďarského petrochemického giganta MOL zvítězila komunikační agentura Native PR. Jejím úkolem je od dubna poskytovat servis jak v externí, tak v interní komunikaci společnosti. Mimo jiné se tak bude podílet na propagaci od roku 2015 postupně zaváděného konceptu Fresh Corner, pokračující modernizaci servisních stanic či na tvorbě zaměstnaneckého časopisu Panorama. Na straně agentury zajistí komunikační aktivity Tomáš Weiss a Andrea Brádlerová.
„Naším očekáváním je, že agentura přijde s novým pojetím externí komunikační strategie vedoucí k posílení vnímání značky MOL na českém trhu. Kreativní nápady očekáváme i v komunikaci směrem k našim zaměstnancům,“ uvedl Tomáš Pavlík, tiskový mluvčí MOL Česká republika.
Native PR je poradenskou společností poskytující profesionální služby v oblasti firemní komunikace a budování vztahů s veřejností. Na českém trhu působí nepřetržitě od roku 1993 a mezi její klienty patří úspěšné mezinárodní i tuzemské společnosti napříč obory. V minulosti agentura zajišťovala komunikaci např. pro Unipetrol a jeho značku čerpacích stanic Benzina. Native PR je jedním ze zakládajících členů české Asociace PR agentur (APRA).