Ostrá šéfka se vrací: Premiéra Single Lady 2 na Playtvak.cz už v neděli 22. dubna

Vážně myslíš, že vypadám jako někdo, kdo má vést časák o uječenejch fakanech? Chci z tohohle biosalátu udělat pořádný čtení!

Pokračování úspěšné série Single Lady je dalším z výrazných taháků letošního roku  na videoportálu Playtvak.cz mediální skupiny MAFRA. Hlavní hrdinku Sabinu ztvárnila opět herečka Jana Plodková. Nové pracovní i životní eskapády její Single Lady mohou diváci sledovat v deseti epizodách, vždy v neděli od 18:00 hodin. První díl druhé řady seriálu startuje již 22. dubna 2018.

„Ostrou šéfku Sabinu v podání Jany Plodkové si diváci oblíbili. První řada seriálu Single Lady měla průměrnou sledovanost 250 tisíc diváků na díl, takže jsme se logicky rozhodli pro pokračování, které bude ještě peprnější,“ uvedl Vladimír Mužík, ředitel MAFRA TV.

Scénář napsala Irena Hejdová a režie se ujala Jitka Rudolfová, stejně jako u první řady Single Lady. Produkci zajistila společnost Lucky Man Films.

Sabina (Jana Plodková) začíná novou životní etapu jako šéfredaktorka časopisu poté, co byla vyhozena z místa ředitelky TV ÓČKO. Její představa o šéfce luxusního magazínu se ale rozpadá v momentě, kdy zjišťuje, že toto místo je už obsazeno její bývalou kamarádkou a současně největší rivalkou Annou (Markéta Stehlíková). Sabina se tak musí smířit s křeslem šéfredaktorky krachujícího magazínu Máma a Mimi.

Téma časopisu, který Sabina vede, je jí úplně cizí – děti nesnáší a podle toho její šéfování v redakci vypadá. Navíc se tu potkává s těhotnou Gábinkou (Rozálie Havelková), a to jí rozhodně nepřidá. Sabininy vztahy s muži jsou jako na houpačce. Flirtuje se svým šéfem Adamem (Jiří Vyorálek), občas má nějakou náhodnou známost a nevyhne se ani sexu s kolegou Martinem (Michal Kern). Změnu však přinese setkání s právníkem Jirkou (Jaroslav Plesl).

„Diváci se opět mohou těšit na excelentní Janu Plodkovou v roli Sabiny, jejíž sarkastický smích už se stal legendárním. Jsem také ráda, že se nám pro seriál podařilo získat nové mužské tváře například Jiřího Vyorálka nebo Jaroslava Plesla, jejichž postavy poskytují další prostor pro mnoho hlášek. Věřím, že se diváci budou bavit minimálně tak, jako u první řady. Zároveň doufám, že si Single Lady 2 dokáže najít i nové fanoušky,“ doplnila Jitka Rudolfová, režisérka obou řad seriálu Single Lady.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy