Tváří kampaně Visa k Mistrovství světa ve fotbale 2018 bude Zlatan Ibrahimović

Praha – 19. dubna 2018 – Novou tváří globální marketingové kampaně společnosti Visa k FIFA Mistrovství světa ve fotbale 2018 bude fotbalista Zlatan Ibrahimović.

Jsem nesmírně hrdý, že můžu spolupracovat s Visou, jakožto globálním platebním lídrem. Partnerství s ní reprezentuje přesně to, o co jsem ve fotbale vždy usiloval – být nejlepší,“ řekl Ibrahimović.

Zlatan Ibrahimovič patří mezi nejoceňovanější aktivní fotbalisty světa. Během své kariéry získal 33 trofejí a nastoupil za celou řadu týmů v Anglii, Francii, Itálii, Nizozemsku, Španělsku, Švédsku či Spojených státech. Je označován za jednoho z největších kanonýrů své generace vůbec.

Není známý jen pro svou vášeň ke sportu, ale i jeho mezinárodní působnost a „světovost”. Narodil se ve Švédsku bosenskému otci a chorvatské matce, je ambasador Organizace spojených národů, podnikatel a hovoří pěti světovými jazyky. To vše ztělesňuje hodnoty značky Visa.

Z partnerství se Zlatanem jsme nadšení. Těšíme se, že nám pomůže zahájit kampaň k partnerství s FIFA Mistrovstvím světa 2018 a ukázat některé z našich platebních inovací sportovním fanouškům po celém světě,“ sdělil Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Českou republiku a Slovensko.

Teaser video k zahájení spolupráce zveřejnil Zlatan Ibrahimović na svém instagramu a naleznete jej i na youtube kanálu Visa.

– KONEC –

O společnosti Visa Inc.

Visa Inc. (NYSE: V) je světovou jedničkou v oblasti digitálních plateb. Jejím posláním je propojit svět prostřednictvím inovativní, spolehlivé a bezpečné platební sítě, umožňující jednotlivcům, podnikům a ekonomikám prosperovat. Společnost provozuje jednu z nejvyspělejších procesingových sítí na světě – VisaNet. Ta umožňuje bezpečný a spolehlivý průběh plateb po celém světě a dokáže zpracovat více než 65 tisíc transakcí za sekundu. Soustavné zaměření společnosti na inovace je katalyzátorem rychlého růstu connected commerce a hnací silou v cestě za bezhotovostní budoucností pro každého a na jakémkoli místě. V době, kdy svět přechází z analogového systému na digitální, společnost Visa paralelně digitalizuje vlastní značku, produkty a procesingovou síť tak, aby formovala budoucnost placení v digitálním světě. Pro více informací navštivte www.visaeurope.com, blog Visa Vision (www.vision.visaeurope.com)
a @VisaInEurope.

Reklamy
Označeno tagem