Prodejna budoucnosti Alza.cz přinesla obrat téměř 13 milionů korun

Praha, 24. 4. 2018 – Alza.cz a. s. v lednu spustila v rámci pilotního projektu novinku
s názvem Prodejna budoucnosti, nyní došlo na vyhodnocení. Provoz v průběhu prvních tří měsíců předčil očekávání – vytíženost se v období špičky (launche, soutěže) pohybovala kolem 250 schránek denně, obrat na této provozovně za první tři měsíce činil 12,8 milionů korun. Odbavilo se 11 000 objednávek.

Zákazníci podle zpětné vazby oceňují výbornou dostupnost, rychlost a také soukromí. Využívají rovněž odborníky přes video-terminál, kde jsou denně obslouženy desítky požadavků, přičemž průměrná doba rozhovoru je 3 minuty. Primárně žádají o pomoc s výběrem produktu, mnohdy se ale ptají i na samotnou inovativní provozovnu.

„Máme velikou radost, že uživatelská zkušenost vyšla tak pozitivně, protože spokojený zákazník je pro nás naprosto klíčový. Co se týká další provozovny, díky současným poznatkům ji v mnohém vylepšíme a zjednodušíme – efektivněji budeme pracovat s prostorem i použitým materiálem,“ uvedl Jan Moudřík, ředitel expanze a facility Alza.cz.

Nejvíce se na Prodejnu budoucnosti doposud objednávaly tyto produkty:

  1. telefony
  2. sportovní vybavení
  3. příslušenství k elektronice
  4. notebooky

Provozovna je nejvíce vytížena kolem 17:00 hod.

Na pobočce také proběhl launch několika prémiových novinek, například Samsungu S9, o který mohli zákazníci rovněž soutěžit nebo Huawei P20.

Jelikož se tento inovativní způsob prodeje velmi osvědčil, v létě se plánuje spuštění druhé Prodejny budoucnosti, a to kousek od metra Budějovická. Ta ale dozná určitých změn a vylepšení, která vyplynula v průběhu pilotu první provozovny – drobně se změní světelná navigace, změní se i použité materiály – nově přibydou cembritové desky a napínavý strop.

Více informací o pilotu zde.

O společnosti Alza.cz a.s.

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (platba Bitcoinem, Litecoinem, prodej elektromobilů on-line, zavedení unikátní služby Třetinka, vyučování samostatného předmětu E-commerce B2C na VŠE, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela  Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

 

Reklamy