Na sociálních sítích a ve vyhledávání trávíme stále více času. S tím stoupá i množství inzerentů

Praha, 25. 4. 2018 – V roce 2017 jsme na sociálních sítích a internetu strávili rekordní množství času. Vyplývá to ze statistik uznávaného experta Marka Irvina z Wordstream, který v květnu dorazí do Prahy na konferenci Performance 2020. Lidé dnes podle něj tvoří na sociálních sítích publikum o velikosti 1,4 miliardy aktivních uživatelů a provedou asi 1,2 trilionu vyhledávání každý den. Na to reagují firmy, jejichž zájem o internetovou reklamu rapidně roste.

8 milionů. Takový je celosvětový počet inzerentů, kteří svou reklamou oslovují zákazníky ve vyhledávání nebo na sociálních sítích. „Za posledních 18 měsíců se toto číslo zdvojnásobilo a je přirozenou reakcí na čas, který sociálním sítím a internetu věnujeme. Otázkou je, jak správně měřit úspěch těchto inzertních kampaní, když jsme jako lidé vystaveni obrovskému množství reklamy na nejrůznějších místech,“ zmiňuje uznávaný expert Mark Irvine, jenž na tuto otázku odpoví na konferenci Performance 2020. Ta se koná 22. května v Praze.

Zmíněné setkání online marketérů z ČR i celého světa se bude letos detailně věnovat otázce, jak správně měřit úspěšnost reklamních kampaní. „Jde přitom nejen o prostředí internetu, ale též třeba o vliv kamenných prodejen na prodeje v e-shopu,“ vysvětluje Petra Pacáková z pořádající společnosti ACOMWARE. Zajímavé statistiky k tomuto tématu představí Maria Bochewa z agentury OWOX, podle níž se ROPO efekt (situace, kdy zákazníci vyhledají informace online, ale nakoupí v prodejně) v České republice týká zhruba 33 % nákupů. „A to není málo. V podstatě nám to říká, že asi třetina zákazníků použije váš e-shop jen jako zdroj informací. Je správné hledat cesty, jak takového zákazníka včas zachytit,“ říká Pacáková.

Seznam řečníků konference Performance 2020 nově doplnil také Josef Hlaváček z českého zastoupení Facebooku. Ten názorně ukáže, jak se největším světovým firmám daří stavět své obchody díky uplatnění myšlenky „think small“. Performance 2020 vzniká za podpory společností Google, Seznam, RTB House, Bidding Tools nebo Asociace pro elektronickou komerci. Celkem přivítá více než 10 řečníků. Z významných zahraničních osobností dorazí dále i Warren Knight (Think Digital First) nebo Andy Taylor (Merkle). Součástí programu jsou vedle přednášek též praktické workshopy. Více informací o konferenci najdete na webu www.performance2020.cz.

O konferenci Performance 2020

Konference Performance 2020 je největším setkáním odborníků na výkonnostní marketing v České republice. Na jednom pódiu se potkávají osobnosti tuzemské i světové scény, aby promluvily o aktuálních trendech i budoucnosti oboru. První ročník přivítal v roce 2017 více než 350 specialistů a mezi řečníky nechyběli například Purna Virji (Microsoft), Warren Knight (Think Digital First), Justus M. Mallach (Google) a další.

O společnosti ACOMWARE s. r. o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Za 15 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 75 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.

Reklamy