Internetovou televizi skupiny Mall Group posilují Juraj Felix a Adam Chudárek

Praha, 2. května 2018 Připravovaná internetová televize skupiny Mall Group získala další dvě posily s dlouholetými profesními zkušenostmi
a cennými znalostmi trhu. Jsou jimi Juraj Felix, který opustil evropskou centrálu Google v Dublinu, kde působil jako Agency Development Manager pro Česko a Slovensko, a Adam Chudárek, dosavadní výkonný ředitel online videotéky Obbod. Prvně jmenovaný je novým obchodním ředitelem, druhý zastává pozici produktového manažera.

Juraj Felix strávil uplynulé tři roky v irském Silicon Docks, oblasti, jejíž označení odkazuje k evropské obdobě sanfranciské technologické Mekky
a která je také sídlem ústředí společnosti Google pro starý kontinent. Zabýval se sestavováním online marketingových strategií pro největší klienty klíčových digitálních agentur na česko-slovenském trhu. Podílel se jak na vytváření jejich výkonnostních a exportních plánů, tak na brand buildingu včetně měření, vyhodnocování a atribučního modelování. V souladu s celosvětovým trendem se poslední měsíce soustředil
na využití strojového učení a automatizace k optimalizaci jednotlivých kampaní. Předtím než začal pracovat pro nejcennější značku světa, dělal pro firmu Deloitte Consulting, ve které se zaměřoval na tvorbu byznys strategií a transformací v Česku i napříč Evropou. Celkově se účastnil
31 projektů, v 16 z nich v roli projektového manažera.

„Chceme posunout vnímaní značky Mall na úroveň internetové nákupní galerie, kam lidé přijdou nejen nakupovat, ale i za zážitky a zábavou, kterou jim nabídnou nové pořady a seriály. Zároveň chceme našim partnerům poskytnout nové možnosti smysluplné a interaktivní obsahové spolupráce,“ říká Juraj Felix, nový obchodní ředitel internetové televize Mall Group.

Z pozice výkonného ředitele Obbodu přichází do nové internetové televize skupiny Mall Group Adam Chudárek. Ten kromě placené VOD služby spojil svou profesní minulost se společností AQS, která sdružuje filmové distributory Bioscop a Magic Box zastupující na českém a slovenském trhu
i tři největší hollywoodská studia Paramount Pictures, Warner Bros
a Disney. Coby akviziční manažer zajišťoval akvizici a digitální distribuci jejich titulů na tuzemském trhu.

„Mým úkolem bude nejen hledat cesty, jak co nejefektivněji doručit náš obsah co největšímu počtu diváků, ale také jak jim zážitek z jeho sledování uživatelsky co nejvíc zpříjemnit,“ doplňuje produktový manažer Adam Chudárek.

 

Reklamy