ACOMWARE má nového výkonného ředitele

Novým výkonným ředitelem ACOMWARE se od 2. května 2018 stal David Vurma, který dosud vedl největší oddělení společnosti – Performance a Digitální média. Vedení konzultační společnosti převzal od Jana Penkaly, který pozici CEO opustil po čtyřech letech. Ve společnosti však nadále zůstává a bude se věnovat vztahům s klíčovými technologickými partnery a rozvoji nových produktů.

David Vurma působil několik let v agentuře Performio ze skupiny Dignity. Součástí společnosti ACOMWARE je téměř 2,5 roku. Ke svému jmenování uvedl: „ACOMWARE ušel obrovský kus cesty a je ve výborné kondici. Nemůže být tedy lepší čas na to, pustit se do další etapy v životě naší společnosti. Firma je plná skvělých lidí, kteří jsou zde řadu let. Věřím, že společně zvládneme velké věci!“ Stávající pozici Davida Vurmy obsadí Petra Pacáková, která v oddělení zastává roli Performance Advertising Strategist.

Loni utržila firma ACOMWARE rekordních 191,5 milionu Kč. K posunu došlo i v rozsahu poskytovaných služeb. Ze společnosti zaměřené na e-shopy je dnes plnohodnotná digitální agentura. Pod taktovkou nového výkonného ředitele ji čeká plánovaná proměna značky, zaměření se na posílení odborné pozice firmy nebo rozvoj plánovaných produktů a integrace nových technologií.

„Děkuji Honzovi Penkalovi za roky v čele ACOMWARE. Má velkou zásluhu na tom, že firma je dnes tím, čím je: jednou z nejvýznamnějších digitálních agentur na trhu. Během jeho působení se obrat společnosti zečtyřnásobil. Jsem rád, že z firmy neodchází a bude pokračovat v nové roli. Od Davida Vurmy očekávám, že bude pozici firmy dál rozvíjet.“ dodává ke změně Michal Hanák, jednatel ACOMWARE, s. r. o., a člen představenstva MAFRA, a. s., která ACOMWARE vlastní.

 
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy