DEICHMANN-OBUV s.r.o.: 15 let úspěšně v České republice

V roce 2018 plánuje společnost otevřít šest nových prodejen

Praha, 3. 5. 2018. Již 15. účetní rok v České republice začíná DEICHMANN-OBUV s.r.o. v plusu, nárůst obratu činí 2,25 %. Maloobchodník s obuví je však lídrem na trhu už od roku 2011. Obrat společnosti včetně DPH vzrostl v roce 2017 na 2,52 miliardy korun (2016: 2,47 miliardy). V jejích kamenných prodejnách a internetovém obchodě se prodalo 3,74 milionu párů obuvi – tedy opět o něco více než v předchozím roce.

„Rok 2017 byl pro nás znovu úspěšný. Nadále rostl stacionární i online obchod,“ říká jednatel společnosti Karel Madzia. „Před čtyřmi lety jsme spustili internetový obchod a značně tak rozšířili nabídku služeb pro naše zákazníky,“ pokračuje Madzia. Pokud by obuv zakoupená online neseděla, může ji zákazník bezplatně vrátit nebo vyměnit v kterékoliv kamenné prodejně. Od října 2015 nabízí DEICHMANN-OBUV s.r.o. také službu Ship to Home – doručení zboží na zadanou adresu. Pokud je určitý model v konkrétní velikosti v prodejně vyprodaný, může si jej zákazník nechat bezplatně doručit domů nebo na jinou libovolnou adresu. „Tento omnichannelový koncept se u zákazníků velmi osvědčil,“ vysvětluje Madzia.

Ke konci roku 2017 provozovala společnost vedle internetového obchodu také 110 kamenných prodejen. Tento počet zůstal vzhledem k roku 2016 nezměněn. „V uplynulém roce jsme investovali především do modernizace našich stávajících prodejen. Dalších 12 prodejen budeme modernizovat v letošním roce, navíc 6 nových prodejen otevřeme,“ dodává Madzia. Na centrále a v prodejnách zaměstnává DEICHMANN-OBUV s.r.o. 813 lidí – o 19 víc než v předchozím roce.

Pošesté v řadě Obchodníkem roku

První prodejnu v České republice otevřela společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. v roce 2003 a v roce 2017 se stala již pošesté Obchodníkem roku v kategorii Obchodník s obuví. Agentura pro výzkum trhu (GfK Czech) se dotazovala 2000 spotřebitelů na známost značky, počet zákazníků, důvěru a spokojenost se sortimentem, kvalitou a orientací v nabídce maloobchodníků v České republice. „Toto opakované ocenění nás velmi těší,“ říká Madzia. „Ukazuje, že naše strategie je správná. Nabízíme módní obuv v dobré kvalitě za trvale nízké ceny.“

Kromě ocenění Obchodník roku obdržela společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. v listopadu 2017 také ocenění Nejdůvěryhodnější značka v kategorii prodejců obuvi.

Pomoc lidem v nouzi

Pro společnost DEICHMANN je velice důležitá sociální angažovanost. Proto už řadu let pomáhá lidem, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. Společnost věnovala například poukázky na nákup nové dětské obuvi domu Robinson. Tento dětský domov v městečku Klenčí pod Čerchovem na západě České republiky blízko česko-německých hranic se stará o děti, které se ocitly v nouzi, byly týrány nebo jinak znevýhodněny.

Obrat skupiny DEICHMANN vzrostl v roce 2017 o 5,9 % na 5,8 miliardy eur

DEICHMANN-OBUV s.r.o. je dceřinou společností DEICHMANN SE, která je lídrem na německém a evropském maloobchodním trhu s obuví. V roce 2017 prodala skupina DEICHMANN celosvětově ve svých kamenných prodejnách a internetových obchodech 176,6 milionu párů obuvi, což je o tři miliony párů více než v roce 2016. V 25 evropských zemích a USA dosáhla skupina v uplynulém účetním roce hrubého obratu 5,8 miliardy eur (čistého obratu 5 miliard eur) – což je nejvyšší číslo ve více než stoleté historii firmy. Nárůst obratu očištěný o kurzové rozdíly je 5,9 %. Vedle toho dokázala společnost růst i v přepočtu na prodejní plochu, a to o 2,8 %.

Největší maloobchodní prodejce obuvi v Evropě provozoval ke konci roku 2017 celkem 3989 prodejen a 36 internetových obchodů a zaměstnával 39 564 pracovníků. Pro tento rok plánuje skupina DEICHMANN investice v rekordní výši. Do mezinárodní infrastruktury a další digitalizace investuje 245 milionů eur, z toho 102 milionů v Německu. V současné době vzniká 60 % obratu skupiny DEICHMANN SE mimo Německo. V roce 2017 otevřela společnost první prodejny ve Francii a Belgii.

V tomto roce bude společnost dále rozšiřovat mezinárodní síť svých prodejen, přičemž v popředí jejího zájmu stojí kvalitativní růst. Celosvětově plánuje skupina DEICHMANN otevřít celkem 208 nových prodejen. Současně bude cca 270 prodejen modernizováno – to je více než kdy jindy.

 

Společnost DEICHMANN SE se sídlem v Essenu (Německo) byla založena
v roce 1913 a nachází se ve stoprocentním vlastnictví rodiny zakladatele. Společnost je lídrem na evropském trhu s obuví a zaměstnává celosvětově přes 39 000 pracovníků. Pod jménem DEICHMANN jsou vedeny prodejny v Německu, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Dánsku, Francii, Velké Británii, Itálii, Chorvatsku, Litvě, Rakousku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Rusku, Švédsku, Srbsku, Slovensku, Slovinsku, Španělsku, České republice, Turecku a Maďarsku. Mimo to je obchodní skupina zastoupena ve Švýcarsku (Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner Sport), v Nizozemsku a Belgii (vanHaren), v USA (Rack Room Shoes/Off Broadway). V Německu je součástí skupiny také Roland SE. Pod názvem MyShoes SE je firma zastoupena v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Ke společnosti patří i skupina Snipes s prodejnami v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Nizozemsku, Belgii, Španělsku a Itálii.

 

Reklamy