Jarní Jarmark OnaDnes.cz vynesl téměř 800 tisíc korun na záchranu zadlužené rodiny a pomůže i dalším

Jubilejní 20. Jarmark OnaDnes.cz, který se uskutečnil v sobotu 28. dubna na Výstavišti v pražských Holešovicích, pomohl rodině manželů Štěrbových. Ti spadli do dluhové pasti a hrozí jim, že přijdou o bydlení, a dokonce o své čtyři děti. Zejména díky čtenářům iDNES.cz, kteří přispěli na konto veřejné sbírky, se vybralo bezmála 800 tisíc korun. Na úctyhodném výtěžku se podíleli také hosté z řad známých osobností, které věnovaly oblečení a další věci do aukcí. Tento tradiční a největší bazar v Česku pořádá společnost MAFRA, a.s., ve spolupráci s Nadací AGROFERT a Nadací Terezy Maxové dětem.

Polovina výtěžku pokryje úhradu nájmu manželů Štěrbových v době pracovní neschopnosti pana Jaromíra, dopravu do školy, obědy ve škole a školce, přispěje na nákup sušičky a pračky do domácnosti, které uleví v péči o početnou rodinu.

„Rodině také zaplatíme finančního poradce, který jim pomůže s řešením dluhové situace ve spolupráci s Centrem sv. Sáry, a Občansko-právní poradnou v Uherském Hradišti,“ uvedla Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem. „Zbývající část výtěžku podpoří další rodiny v těžké finanční situaci, kde hrozí nežádoucí odebrání dětí,“ dodala.

„Vždycky nás potěší, jak jsou čtenáři iDNES.cz ochotni pomoci lidem v nouzi. Nezklamali ani tentokrát a peníze, které poslali, pomohou několika rodinám, v nichž kvůli neutěšeným finančním poměrům hrozí odebrání dětí. A samozřejmě mám radost, že se vydařil celý letošní Jarmark. Kromě toho, že prodávající dobře prodali a nakupující dobře nakoupili, získali jsme na místě další peníze pro potřebné od partnerů i přítomných celebrit,“ řekla Naděžda Petrová, šéfredaktorka zpravodajského portálu iDNES.cz.

Velká část peněz od čtenářů iDNES.cz na konto veřejné sbírky dorazila ještě před Jarmarkem, další prostředky se vybraly v den jeho konání přímo na pražském Výstavišti. K celkovému výtěžku dále přispěly také aukce oblečení a dalších věcí, které poskytly známé osobnosti – zpěvačka Bára Basiková, herečky Alena Mihulová a Veronika Žilková s dcerou Agátou Prachařovou, moderátorka Světlana Witowská a topmodelka Tereza Maxová. Ze svých tržeb přispěli rovněž partneři Starbucks, Fresh Juice, Natur House, Vegetka, Limonády Divoženka, pomohl i Potex a Dermacol.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy