RTB House vstupuje do USA. Kanceláře otevírá v New Yorku, Bostonu a Chicagu

Společnost RTB House, která nabízí největším online hráčům pokročilá retargetingová řešení využívající hloubkové učení a která působí po celém světě, expanduje do Spojených států amerických. Otevírá kanceláře v Bostonu, Chicagu a New Yorku, ze kterého bude aktivity v USA řídit.

2018-05-03 14_29_22-We Make Retargeting Campaigns Perform Better.png

RTB House pokračuje ve své globální expanzi a americký trh na této cestě představuje důležitý milník. V současné době se stará o více než 1 200 klientů na téměř 70 trzích po celém světě. Retargetingové kampaně zajišťuje pro tak známé brandy jako Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago a Sephora.

“RTB House působí v Evropě, Asii a Latinské Americe. V oblasti digitálního marketingu se pohybujeme už 5 let a za tu dobu jsme si vybudovali silné postavení na trhu. Vstup do USA představuje pro naši společnost přelom,” říká Daniel Surmacz, COO v RTB House.

“Náš algoritmus využívající hloubkové učení již získal uznání po celém světě. Proto teď s velkým nadšením vstupujeme na největší a nejrozvinutější e-commerce trh. Věříme, že naše řešení bude přijato se zájmem a přispěje k dalšímu rozvoji e-commerce,” doplňuje Surmacz.

S pomocí RTB House jsou velké brandy schopny zobrazovat vysoce personalizované reklamy na základě zákaznického chování při vyhledávání, prohlížení stránek a chování v nákupním košíku. Vše se děje v horizontu sekund na všech typech zařízení a ve správný čas, aby došlo k vylepšení konverzí a podpoře prodejů.

RTB House je první a jedinou společností poskytující retargeting, která plně využívá algoritmů hloubkového učení. Hloubkové učení vytváří v datech vysoce abstraktní modely a napodobuje funkci lidského mozku při rychlém zpracování dat, při kterém dochází k vytváření vzorců, které lidé využívají při rozhodování. Její retargetingová platforma, využívající hloubkové učení, v současné době zpracovává milion požadavků za sekundu, zajistí 10 miliard zobrazení reklamy za měsíc a zaznamená 3,5 milionu kliků denně.

Řízením amerických poboček jsou pověřeni Radoslaw Dobrolecki a jeho zástupce Gary Burtka. Zodpovídají za růst byznysu, řízení zdejších zaměstnanců a získávání nových klientů.

Na začátku dubna se RTB House umístila na osmém místě mezi technologickými firmami v žebříčku sestavovaném Financial Times, který oceňuje nejrychleji rostoucí společnosti z 31 zemí Evropy.

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 000 kampaní na více než 40 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 200 odborníků a stále se rozrůstá.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com