Datart otevřel zrekonstruovanou prodejnu s café plaza a kuchyňským studiem

Elektro prodejce Datart kompletně zmodernizoval svojí největší prodejnu v ČR. Zároveň zde představil první café plaza a již sedmé kuchyňské studio. Nová humanizovaná prodejna se nachází v pražském centru Letňany.

Café plaza v Datartu.jpg

Prodejnu v OC Letňanech Datart přestavěl do svého unikátního konceptu „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru. Datart ve spolupráci s architekty vytvořil prostředí prodejny podle potřeb zákazníka. Použité materiály, design interiéru, odpočinkové zóny, barevné a prostorové členění napomáhající orientaci nakupujících – to vše utváří ucelený koncept humanizované prodejny. „V této prodejně TV ukazujeme úplně jiným způsobem, než jsou u nás zákazníci zvyklí. Poprvé jsme zde použili také světelné stolky na vystavení produktů péče o vlasy. Barevné prvky na sloupech, regálech a zdech působí svěžím dojmem,“ popisuje Patrik Tégl, oblastní manažer prodeje společnosti Datart. Zajímavostí jsou i elektronické cenovky, které šetří papír. Ceny na těchto cenovkách Datart aktualizuje přes Wi-Fi: jakmile centrálně změní cenu výrobku, promítne se změna ihned do všech prodejen.

Široká centrální ulička vede přímo ke café plaza. Zákazníci zde najdou kávovary, kávu a další příslušenství. „Café plaza je úplnou novinkou v našich prodejnách. Jedná se o koutek věnovaný všemu, co souvisí s přípravou kávy. Návštěvníci se zde mohou zastavit a nechat si připravit od našich baristů kávu, kterou si pak v klidu vychutnají u připravených stolků. Kávu připravujeme na profesionálním pákovém kávovaru a nabízíme ji zdarma, službu chápeme jako součást péče o zákazníky,“ prozrazuje Patrik Tégl. Láska pro kávu je vidět i v prodeji vlastní kávy pod značkou Nero, speciálně pro Datart ji připravují dvě malé rodinné pražírny.

Součástí prodejny je i kuchyňské studio, kde si mohou zákazníci pořídit kompletní kuchyň od A do Z. Kuchyň Datart navrhne, sestaví, vybaví spotřebiči a zajistí všechny potřebné stavební a instalatérské práce. „Přímo v prodejně si návštěvníci mohou prohlédnout sedm hotových kuchyní, skříňkové systémy pro kuchyně i obývací pokoje a z nejnovějších materiálů například dezény leštěného nerezu, břidlice, keramiky či betonu. O kompletní zakázku každého zákazníka se stará náš designer, jehož pracovní místo vypadá jako jídelní kout,“ dodává Iva Vrbová manažerka Datart kuchyňských studií.  

Vzhledem k rozsáhlosti rekonstrukce bylo nutné prodejnu přestěhovat na tři měsíce do náhradních prostor. Firma totiž přestavěla nejen prostory prodejny, ale i sklad a zázemí pro zaměstnance. Přestěhování celé prodejny, včetně skladu a zázemí, zvládlo 30 elektrospecialistů během neuvěřitelných 15 hodin.

Prodejnu mohou zákazníci navštívit denně od 10 do 21 hod. Slouží i jako výdejna e-shopu www.datart.cz s dodáním do prodejny zdarma. Rozloha největší prodejny Datartu v ČR je více jak 1500 m2.

Datart kuchyně mají vlastní stránku na sociálních sítích:

Facebook: https://www.facebook.com/kuchynedatart/

Instagram: https://www.instagram.com/instakuchynedatart/

O společnosti DATART INTERNATIONAL, a.s.

Datart je přední maloobchodní prodejce zaměřený na spotřební elektroniku. Na českém a slovenském trhu působí již od roku 1990. V současné době má 58 kamenných prodejen, 7 Datart kuchyňských studií a 2 e-shopy. Společnost zaměstnává 1 200 pracovníků a disponuje vlastním distribučním centrem. Ve finančním roce 2016/2017 provozní výsledky hospodaření dosáhly 43, 4 miliónů Kč a čistý obrat přes 5,8 miliard Kč.  V tomto roce Datart pokračuje v expanzi, modernizuje jednak stávající a zároveň otevírá nové prodejny.

 

Reklamy