Kongresová Praha představuje nový web s rozšířeným vyhledavačem dodavatelů služeb

23. května 2018, Praha – Organizace Prague Convention Bureau, která působí jako oficiální reprezentant hlavního města Prahy v oboru kongresového průmyslu, představila nové webové stránky. Organizátoři akcí na nich najdou nejen obecné informace o Praze, ale i to, jak prostřednictvím Prague Convention Bureau zdarma získat marketingovou a finanční podporu pro svoji akci. Součástí stránek je i rozšířený nástroj pro vyhledávání ověřených dodavatelů služeb souvisejících s kongresovým průmyslem. Vývoj nového webu Prague Convention Bureau zajišťuje internetová agentura AITOM Digital.

Prague Convention Bureau v letošním roce slaví 10. výročí svého založení a k této příležitosti připravilo spuštění zcela nové webové prezentace. Nový web má posloužit především jako zdroj informací pro mezinárodní, ale i lokální organizátory akcí, firmy či asociace, které plánují uspořádat akci v Praze.

Klíčovou součástí nového webu je vyhledávací nástroj, který umožní zájemcům filtrovat a vyhledávat dodavatele služeb souvisejících s kongresovým průmyslem na základě různých preferencí. Vyhledavač nabízí nejen možnost najít vhodné místo a organizátora pro pořádání akce, ale také umožňuje klientům vyhledat doprovodné služby jako ubytování, catering, dopravu a mnoho dalších. Výhodou tohoto nástroje je taktéž možnost preferenčního zobrazení těch dodavatelů, kteří splňují vysoké nároky na kvalitu poskytovaných služeb, které stanovuje Prague Convention Bureau jakožto zastřešující organizace svým členským subjektům.

„Organizátoři akcí vždy na začátku plánování řeší několik velice podobných otázek – kde jsou vhodné prostory s dostačující kapacitou pro jejich akci, jak se lze do dané destinace či místa rychle dopravit a jak vybrat spolehlivé dodavatele služeb. Jen v Praze se každoročně koná více než čtyři tisíce konferencí, kongresů či jiných korporátních setkání. Hlavním požadavkem při tvorbě nového webu tedy bylo, aby organizátoři těchto akcí nalezli odpovědi nejen na tyto otázky na jednom místě a v přehledné formě,“ říká Roman Muška, ředitel Prague Convention Bureau a dodává: „Pro českou metropoli, která je aktuálně osmou nejžádanější kongresovou destinací světa, je webová prezentace jedním z klíčových marketingových a prodejních nástrojů. Prostřednictvím nového webu si mohou zájemci stáhnout potřebné promo materiály a žádosti například o tzv. kongresové jízdné, využít naši destinační prezentaci či video nebo nám zaslat poptávku.“

Projekt tvorby nového webu Prague Convention Bureau začal pečlivou přípravou vstupní studie, díky které se podařilo získat veškeré klíčové informace ke správnému návrhu webu hned na začátku projektu. Daniel Musil, Account Director agentury AITOM Digital k tomu dodává: „Ve vstupní studii jsme definovali, co přesně Prague Convention Bureau řeší, jak funguje odvětví kongresového průmyslu a kdo přesně jsou návštěvníci webu, včetně jejich potřeb, přání či případných obav. Analyzovali jsme také konkurenční weby, tedy stránky convention bureaus v jiných evropských městech, a pro zjištění marketingového potenciálu v jednotlivých zemích jsme provedli analýzu klíčových slov. Z technických oblastí bylo důležité správně definovat a popsat fungování vyhledávacího nástroje, takzvaného Venue Finderu, a propojení detailů jednotlivých subjektů se CRM systémem Prague Convention Bureau. Vše jsme zapracovali do návrhu struktury, skic webu a technické specifikace. Díky tomuto kroku jsme měli vše předem jasně definováno, věděli jsme, proč jsou konkrétní stránky důležité a jaký na nich bude obsah. Samotný vývoj webu (grafické práce, tvorba obsahu, kódování, programování a testování) již probíhal bez větších komplikací, o čemž svědčí také dodržený harmonogram a rozpočet projektu.“

O Prague Convention Bureau

Prague Convention Bureau (PCB) je neziskovou společností, která byla založena v roce 2008. Organizace působí jako oficiální reprezentant Prahy v oblasti kongresového průmyslu s cílem propagovat hlavní město jako jednu z předních evropských kongresových destinací. Spolu s českými orgány cestovního ruchu, dalšími partnery a členskými subjekty nabízí účinnou pomoc při pořádání konferencí, setkání, seminářů, výstav nebo motivačních akcí v Praze.

O agentuře AITOM

Internetová agentura AITOM vytváří pro své klienty z řad středně velkých firem weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.

Na českém trhu působí již více než 10 let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat přes 500 úspěšných projektů. Více informací na: http://www.aitom.cz/

Reklamy