Lidové noviny mapují oblíbené letní destinace: zítra vychází zdarma příloha Mapa Chorvatska

V pátečním vydání Lidových novin vychází Mapa Chorvatska – čtenáři již několik let oblíbená příloha na období před letními dovolenými, plná informací, rad i zajímavých tipů. Vydání mapy zároveň zahájí týdenní seriál speciálů Lidových novin s názvem Letní destinace. Nabídne mimo jiné praktický pohled na zahraniční dovolenkové cíle, které mají u českých turistů tradičně největší úspěch.

Letošní vydání skládané Mapy Chorvatska pro automobilisty i turisty obsahuje nejvýhodnější trasy k moři, včetně cen dálničních známek a mýtného, nových úseků dálnic a také novinky, tipy a nejrůznější zajímavosti. Mapa je vydávána ve spolupráci s Kartografií Praha.

Seriál Letní destinace čtenářům nabídne praktické informace o cenách, výhodném způsobu dopravy či ubytování, rady, na co se připravit v konkrétních zemích, či zda je daná země bezpečná. Mezi destinacemi, které budou v týdnu od 18. do 22. června 2018 v seriálu postupně představeny, nechybí například Řecko, Itálie, Turecko či Bulharsko.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvak.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy