RTB House vyhrála cenu AIconics za nejlepší využití umělé inteligence v prodeji a marketingu

Společnost RTB House, která svým klientům po celém světě poskytuje pokročilá retargetingová řešení, získala letošní cenu AIconics. Každoročně vyznamenává firmy, které svou prací a inovacemi významně přispěly k pokroku na poli umělé inteligence. Partnery soutěže jsou Microsoft a Imperial College London a letošní ročník byl již třetí. RTB House vyhrála první místo v kategorii Best Application of AI for Sales & Marketing díky využití technologie hlubokého učení.

rtb-house-com-cz

Porota mimo jiné RTB House ocenila za inovativní využití umělé inteligence a zavádění hlubokého učení do retargetingové technologie. Obecně lze říci, že hluboké učení zvyšuje efektivitu retargetingu, což vede k přesnějšímu odhadu chování a záměrů zákazníků a k lepšímu doporučení produktů a spolehlivějšímu určení pravděpodobnosti, že uživatelé kliknou na reklamu. V konečném důsledku zadavatelé reklamy získají zvýšenou efektivitu retargetingu a lepší návratnost investic (ROI).

„Ocenění AIconics je důkazem, že naše technologie představuje nejlepší dostupné řešení pro prodej a marketing v oblasti e-commerce. Pro náš tým je to obrovský úspěch, který nás utvrzuje v tom, že stálo za to do umělé inteligence investovat. Na technologický vývoj a umělou inteligenci se zaměřujeme od začátku, protože je jádrem našeho produktu a zároveň jedna z nejdůležitějších a nejslibnějších technologií na světě,“ říká Daniel Surmacz, COO v RTB House.

Díky hlubokému učení lze nabídnout marketing přizpůsobený osobním potřebám. Jedná se o inovativní odvětví strojového učení, které napodobuje práci lidského mozku při zpracování dat a tvorbě vzorců rozhodování. Pokrok v oblasti hlubokého učení zásadně ovlivnil práci marketérů a celý reklamní průmysl.

Díky němu je možné získat spolehlivější, bohatší a strojově interpretovatelný popis nákupního potenciálu zákazníka, aniž by byl potřeba jakýkoliv zásah člověka. Hluboké učení dokáže předpovídat jedinečné návyky a přání uživatelů. Zjednodušuje každodenní uživatelskou zkušenost tím, že zobrazuje přesně zacílené reklamy nejen na produkty, které si pravděpodobně koupíme, ale také na ty, které jsme ještě neviděli nebo jsme na ně ani nepomysleli, ale které přesto odpovídají našemu nákupnímu profilu a mohly by nás zajímat.

Z interních dat společnosti RTB House vyplývá, že algoritmy hlubokého učení v porovnání s těmi postavenými na strojovém učení dokáží reklamní aktivity zefektivnit až o 50 %.

V roce 2017 se RTB House stala jednou z mála společností na světě, kterým se podařilo vyvinout a implementovat vlastní technologii pro nákup reklamy v modelu RTB a která je celá postavená na hlubokém učení. V nedávné době RTB House otevřela laboratoř na výzkum využití umělé inteligence v marketingu, ve které zkoumá a vyvíjí špičková marketingová a technologická řešení jak pro vydavatele, tak inzerenty.


O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 200 kampaní na téměř 70 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 300 odborníků a stále se rozrůstá.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com

O ocenění AIconics

Cena AIconics je jediným nezávisle vyhlašovaným oceněním, které se uděluje za inovace a tvrdou práci v mezinárodní komunitě věnující se umělé inteligenci. Panel složený ze 20 porotců z celého světa důkladně vyhodnotil všechny projekty, které byly přihlášeny největšími inovátory z oblasti umělé inteligence.

Cena AIconics je udílena organizací AI Business a je vrcholem AI Summitu v Londýně, který je největší akcí v tomto oboru a který se letos odehrál 13. – 14. června. Tento rok se na něj u příležitosti konference ExCel sjelo 15 000 návštěvníků.