Česká spořitelna poslala děti na výlet s Kovym

Známý youtuber Kovy je ambasadorem programu finanční gramotnosti České spořitelny. Prvním projektem, na kterém se aktivně podílel, byla expozice Jak se točí peníze, kterou si v plzeňském prostoru DEPO2015 od října 2017 do dubna 2018 užilo více než 12 tisíc návštěvníků. S výstavou pro žáky základních škol byla spojená online detektivní soutěž ze světa financí. Hráči se mezi sebou utkali o červnový víkend plný zážitků – o víkend s ambasadorem Kovym.

Kovy, desítka výherců a jejich dospělý doprovod vyrazili na začátku června na víkend do Bruselu a Antverp. Pro některé z nich byl ostatně dosud nepoznaným dobrodružstvím i let letadlem. Zatímco Brusel děti objevovaly prostřednictvím belgických komiksových příběhů – v ulicích i muzeu, v Antverpách si zahrály GPS verzi deskové hry Monopoly a bojovaly mezi sebou o nákup těch nejlukrativnějších budov. Neopomněly navštívit ani diamantovou burzu a bruselské Atomium. Největší atrakcí celého víkendu byl ale jednoznačně Kovy, který se desítce výherců věnoval od rána do večera, každý z účastníků výpravy má jeho podepsanou knihu a spoustu snímků do fotoalba.

„Z dětí na výletě sršelo nadšení a štěstí a my jsme k nudě měli taky daleko. Kovy je velice příjemný človíček a je pro naše děti superstar. Superstar, která je pozorná ke svým obdivovatelům,“ hodnotí víkend Martin Zachar, otec jednoho z výherců soutěže Jak se točí peníze.

Další tatínek Jakub Slanina dodává: „Od začátku to byl pro mě a pro dceru pohádkový výlet, na který budeme opravdu dlouho vzpomínat. Vše do sebe hezky zapadalo a je vidět, že si s programem a náplní tohoto výletu dali organizátoři opravdu záležet. Byla to zkrátka bomba, pecka, super jízda, sranda!“

Česká spořitelna podporuje finanční gramotnost dlouhodobě, usiluje o to, aby se finanční vzdělávání stalo pevnou součástí výuky (nejen) na základních školách. Její program navíc získal letos v lednu akreditaci Ministerstva školství, tělovýchovy a mládeže a v květnu také Cenu Zlaté koruny za společenskou odpovědnost. Ve svých projektech, kterými děti seznamuje se světem financí, vždy sází na maximální interaktivitu. Důkazem je i aktuální Abeceda peněz, v níž žáci prvního stupně základních škol zkoušejí, jaké to je podnikat.

 

Reklamy