„Už vím, že nic není nemožné,“ říká vítězka soutěže České spořitelny

Karolína Kavková vždycky chtěla některému z fantasy příběhů, které nosí v hlavě, vdechnout život v podobě knihy nebo filmu. Díky úspěchu v soutěži Už vím může právě teď svůj sen zhmotnit. „Soutěž Už vím mi dala obrovskou motivaci makat. Zažila jsem natolik obrovskou podporu lidí, kteří mi fandili, že mě teď už nic nezastaví,“ říká absolutní vítězka soutěže České spořitelny pro mladé.

Na fantasy příběhu dvou bojovnic ze starodávného království Iberie (dnešní území Gruzie, Arménie a Albánie) pracuje Karolína Kavková intenzivně rok. Aby autorka dokázala atmosféru přírody, architektury a kultury přenést na papír, naplánovala si na prázdniny cestu do těchto zemí. Vyrazit chce co nejdříve, má totiž ambici komiks vydat už na jaře 2019.

„Cestu na území dávné Iberie jsem si letos plánovala, ale ukázalo se, že na ni nemám dost prostředků. Ale já se nevzdávám a jsem také dítě Štěstěny, věřila jsem, že se tam prostě dostanu. Ve chvíli, kdy jsem objevila soutěž Už vím, dělala jsem vše proto, abych ji vyhrála. Abych byla první. Věděla jsem, že mí soupeři  mají mnohem lepší startovací podmínky, násobně větší komunity fanoušků na sociálních sítích. A tak jsem na tom od prvního dne začala tvrdě pracovat. Podařilo se, jsem nadšená a do koruny si těch 250 tisíc zasloužím,“ líčí se smíchem Karolína Kavková.

Kvůli vítězství Karolína žila podle svých slov jen na mobilu, psala osobní vzkazy s prosbou o podporu a sdílení svým přátelům na facebooku, aktivitou na instagramu se během několika týdnů vypracovala od 400 followers na pět tisíc.

Soutěž Už vím, která dává mladým lidem ve věku 18 až 28 let příležitost realizovat některý ze snů, projektů nebo záměrů, jež nosí v hlavě, spustila Česká spořitelna letos v dubnu. Vznikla ve spolupráci s agenturami Švédská 22, Young & Rubicam, Peppermint a Wavemaker. Ambasadory prvního ročníku jsou Eliška Podzimková, Paulie Garand a Radek Jaroš. Do soutěže přihlásilo své mise téměř 900 mladých lidí, jednadvacítce finalistů poslali hlasující více než 47 tisíc  hlasů.

Sedmička vítězů soutěže Už vím může své sny realizovat kdykoli od 1. července do konce září a Česká spořitelna každému z nich na jejich splnění přispěje 250 000 Kč. Seznamte se s vítězi soutěže, plnění jejich misí můžete sledovat na www.uzvim.cz, kde najdete všechny informace k soutěži.

Karolína Kavková (4454 hlasů) plánuje vydat svou knihu komiksů už na jaře 2019.

Zuzana Dolinay (4259 hlasů) s manželem popularizují zoologii a chystají se do Arizony za chřestýši.

Markéta Nováková (4 255 hlasů) se vrhne  na fotodokumentaci mizících českých památek.

Aneta Loužecká (4 254 hlasů) se bude na Aljašce s trenérkou připravovat na Světový pohár v ledolezení.

Dan Peřina (4 205 hlasů) spolu s kamarády založil Pražskej serfovej klub a teď se s prkny vydají objevovat namibijské vlny.

Denisa Hlušičková (4 190 hlasů) spolu s kamarádem a pilotem Davidem obletí 15 evropských států za 30 dní.

Vlad Ryasnyy (4 175 hlasů) vyrazí na měsíční intenzivní cukrářský kurz Marie Selyaniny v Barceloně.

Profil České spořitelny

eském trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Skupiny Erste. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Disponujeme nejširší sítí bezbariérových poboček a bankomatů, v komplexnosti a dostupnosti služeb lidem s různým typem handicapu patříme mezi nejlepší na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací u nás, klade důraz na systémové změny ve vzdělávání a sociálním podnikání. Ročně do rozvoje naší občanské společnosti investuje zhruba 60 mil. korun.
Reklamy