Hyundai navázal nové partnerství v oblasti umělé inteligence se startupem DeepGlint

  • Partnerství se společností DeepGlint umožní využívat umělou inteligenci v mnoha oblastech podnikání, zvyšovat kvalitu produktů i spokojenost zákazníků
  • K realizaci „vodíkové společnosti“ dle vize společnosti Hyundai přispěje nově představený model NEXO
  • Elektromobil NEXO s palivovými články nabízí čisté cestování v síťově propojeném automobilu
  • Hyundai bude vyvíjet techniku autonomní jízdy také se společností Baidu

Hyundai Motor po účasti na veletrhu CES v Las Vegas na začátku letošního roku učinil na veletrhu CES ASIA 2018 další progresivní krok vpřed. Hyundai navázal partnerství s předními čínskými společnostmi v oboru informačních komunikačních technologií s cílem využívat umělou inteligenci k zajištění dokonale síťově propojeného cestování automobilem.

Hyundai v rámci svého úsilí o zvyšování spokojenosti zákazníků a uspokojování sociokulturních potřeb uzavřel strategické partnerství s předním čínským startupem v oblasti umělé inteligence, společností DeepGlint, která poskytuje řešení a produkty s umělou inteligencí pro trhy zabezpečovacích systémů a dopravy.

Nové partnerství umožní společnosti Hyundai Motor implementovat umělou inteligenci, která jí přinese konkurenční výhody v oblastech výroby, robotiky, maloobchodu a spokojenosti zákazníků.

„Naším cílem je spolupracovat s nejkreativnějšími a nejlepšími společnostmi z nejrůznějších odvětví, abychom proměnili naši vizi v realitu a prohloubili naše inovace. Hyundai je nakloněn jakékoli spolupráci a jakýmkoli partnerstvím napříč regiony, bez ohledu na velikost a průmyslový obor, a v Číně spatřujeme příležitosti, které povedou k průkopnickým řešením pro utváření naší budoucnosti,“ řekl Euisun Chung, viceprezident společnosti Hyundai Motor Company, během tiskové konference.

Hyundai kromě posílení svých kompetencí v oboru umělé inteligence potvrdil na veletrhu své vedoucí postavení v oblasti vyspělé techniky zcela novým elektromobilem NEXO s palivovými články. NEXO, představené poprvé v lednu na veletrhu CES 2018, disponuje nejvyspělejším poháněcím ústrojím Hyundai s nulovými emisemi, nejmodernějšími komfortními a bezpečnostními asistenčními systémy a ekologickými prvky výbavy, jako je například systém čištění vzduchu.

Hyundai na veletrhu představil také „Fuel Cell House“, dům s palivovými články, v němž si návštěvníci mohli prohlédnout systémy Hyundai pro řízení výroby a spotřeby energie, domácí pěstování rostlin a čištění vzduchu. Hyundai rovněž předvedl funkci zbavování vzduchu jemného prachu, kterou využívá model NEXO.

Všechny pokrokové plody vývoje společnosti Hyundai byly vystaveny na stánku 5016 v hale N5 na výstavišti Shanghai New International Expo Centre ve dnech od 13. do 15. června 2018.

Investice společnosti Hyundai do umělé inteligence a partnerství s čínskými společnostmi v oblasti informačních komunikačních technologií

Společnost Hyundai Motor opět potvrdila svou otevřenost vůči inovacím oznámením nových partnerství na veletrhu CES ASIA 2018.

Hyundai uzavřel partnerství s předním čínským startupem GeepGlint v oblasti umělé inteligence. Hyundai je přesvědčen o tom, že umělá inteligence přispěje k ještě lepšímu porozumění potřebám zákazníků a pomůže zvýšit jejich spokojenost. Hyundai plánuje používat umělou inteligenci ve čtyřech hlavních oblastech – ve výrobě, maloobchodě, k ochraně životního prostředí a při poskytování plynulé mobility. Hyundai předpokládá, že v uvedených oblastech bude mít umělá inteligence největší přínosy pro budoucnost lidstva.

„Jsem přesvědčen, že za vzestupem inovací v Číně stojí nadšení podnikatelé a chytří spotřebitelé. Zejména čínští spotřebitelé jsou hlavním motorem této transformace, protože otevřeně přijímají nové nápady a technologie,“ řekl viceprezident Chung při představování nového partnerství na CES ASIA 2018. „Naše inovační úsilí by proto mělo přesahovat očekávání zákazníků a mělo by být zaměřeno na lidi a na věci, které zásadním způsobem ovlivňují spokojenost našich zákazníků.“

Partnerství se společností DeepGlint umožní společnosti Hyundai komplexně rozvíjet umělou inteligenci v mnoha obchodních oblastech, zvyšovat kvalitu produktů Hyundai a spokojenost zákazníků, jakož i zvyšovat bezpečnost silničního provozu.

„Hyundai a DeepGlint sdílejí přesvědčení, že díky umělé inteligenci získají produkty rozsáhlejší schopnosti.  Ještě důležitější je skutečnost, že nám tato technologie pomůže lépe přizpůsobovat naši výrobu, produkty i fungování celé společnosti lidským potřebám,“ řekl Dr. Yong Zhao, generální ředitel společnosti DeepGlint.

DeepGlint je jen jednou z několika čínských společností v oboru informačních komunikačních technologií, s nimiž Hyundai Motor aktivně udržuje partnerství. Hyundai během veletrhu CES ASIA 2018 oznámil také navázání spolupráce se společností Baidu, přední globální firmou v oboru informačních komunikačních technologií se sídlem v Pekingu. Obě strany budou v rámci projektu Apollo vyvíjet průkopnickou techniku pro autonomní jízdu. Renomovaní globální výrobci automobilů, společnosti z oboru informačních komunikačních technologií, startupy a vědecké instituce se pod vedením společnosti Baidu podílejí na projektu Apollo, v němž společně zdokonalují techniku pro autonomní jízdu.

„Chceme nabízet nejen dopravní prostředky, ale také zážitky z autonomní jízdy, která poskytne zákazníkům svobodu z hlediska prostoru i času,“ řekl Jin-woo Lee, viceprezident střediska Hyundai pro vývoj autonomní jízdy. „Upevňujeme naši spolupráci se společností Baidu, abychom urychlili vývoj nejmodernějších technologií, nezbytných pro komercializaci autonomních vozidel.“

„Se společností Hyundai jsme začali spolupracovat v roce 2015 a nyní ještě více posilujeme naše vztahy v oblasti autonomní jízdy,“ řekl generální ředitel společnosti Baidu Gu Weihao.

Program vývoje ekologických vozidel Hyundai a zcela nový elektromobil NEXO s palivovými články

Velkým tématem expozice Hyundai na veletrhu CES ASIA 2018 byla vodíková společnost. Mezi exponáty na stánku Hyundai proto nechyběla řada produktů s technikou palivových článků, včetně modelu NEXO.

Hyundai, první společnost na světě, která v roce 2013 uvedla na trh elektromobily s palivovými články v podobě modelu Tucson Fuel Cell, začala v březnu 2018 prodávat novou generaci elektromobilu s palivovými články pod označením NEXO.

Hyundai NEXO je jako „dokonalé vozidlo budoucnosti s vysokou užitnou hodnotou“ technickou vlajkovou lodí neustále rozšiřované produktové řady ekologických vozidel Hyundai. NEXO reprezentuje vrchol vývoje vyspělé techniky palivových článků Hyundai a poskytuje současným řidičům budoucnost mobility.

NEXO vychází z filozofie vývoje značky Hyundai, zaměřené na optimalizaci hospodárnosti bez kompromisů v oblasti provozních vlastností. Ekologické poháněcí ústrojí modelu NEXO optimalizuje využívání vodíku a zvyšuje účinnost jednotlivých komponentů. Výsledkem je nejvyšší účinnost systému palivových článků na světě s hodnotou 60 procent. NEXO díky velmi vyspělé technice palivových článků a elektromotorům s vysokou účinností úspěšně řeší chronický problém elektromobilů s palivovými články v podobě nižší hospodárnosti.

NEXO se od současných elektromobilů s palivovými články liší také svou průkopnickou praktičností. Jedním z obvyklých problémů, jimž elektromobily s palivovými články čelí, je nezbytnost obětovat velký prostor pro uložení palivových nádrží pro uchovávání vodíku. NEXO si s touto výzvou úspěšně poradil použitím prvního jednotného systému tří nádrží na světě. Vozidlo díky tomu nabízí dostatečný zavazadlový prostor, který je srovnatelný s konvenčními SUV.

Další světovou premiérou je filtrování a čištění vzduchu za jízdy. Vzduch je při průchodu vozem NEXO zbaven 99,9 % částic jemného prachu. Řidiči tak mohou provozováním modelu NEXO, který je sám o sobě vozidlem s nulovými emisemi, významně přispět k ochraně životního prostředí.

 

Reklamy