S příchodem letních dní se mění skladba nákupního košíku zákazníků Lidlu. Prodeje uzenin stoupají o desítky procent. Zvyšuje se také zájem o masové konzervy, ale i čerstvé maso.
Blíží se prázdniny a lidé začínají nakupovat zásoby na dovolenou. V letních měsících dávají Češi přednost lehčí stravě, na druhé straně jim však na dovolené nesmí chybět „štangle“ salámu.
Pokud si zákazníci Lidlu koupí v létě čerstvé maso, pak nejčastěji sáhnou po kuřecích prsou. Poptávka po nich roste v červenci-srpnu až o několik desítek procent.
Nicméně o tom, kdo je králem dovolenkové sezóny, není pochyb – jsou to trvanlivé uzeniny. Mezi nimi vede s přehledem Lovecký salám, jehož prodeje v létě stoupají oproti předcházejícím měsícům dvojnásobně. Stříbrné místo pak zaujímá salám Vysočina – je zajímavé, že lidé si raději kupují menší balení.
Druhou kategorií, která v nákupním dovolenkovém košíku vede, jsou masové konzervy. Pod značkou Pikok najdete několik druhů, mezi nejoblíbenější patří například Vepřové mase ve vlastní šťávě. Nárůst v červenci a srpnu je opravdu výrazný – jde o více než 50 %. To potvrzuje, že hlavní sezóna tohoto sortimentu přichází právě v létě.
Všeobecně se ale dá říct, že dnešní zákazník si rád připlatí za kvalitu. Proto také ve výše uvedených kategoriích častěji volí „kvalitnější“ variantu. V případě nákupu uzenin se lidé čím dál častěji dívají na složení a vybírají zboží s vyšším podílem masa.
Co se týče spotřebního zboží, zde vedou dle očekávání sportovní potřeby, pomůcky na grilování, nebo také vybavení k vodě. „Letošním překvapivým hitem jsou paddleboard a lehátka do vody ve tvaru pizzy či ananasu,“ dodává Zuzana Holá.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 237 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.lidl.cz
www.facebook.com/lidlcesko
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika